فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۴۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۹
کد ۷۴۶۶۷۷
انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۳-۰۶-۱۳۹۹

بستری شدن یک نماینده مجلس به دلیل کرونا

بستری شدن یک نماینده مجلس به دلیل کرونا

نماینده مردم تهران در مجلس که اواخر مردادماه به ویروس کرونا مبتلا شده بود به دلیل حاد شدن بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

به گزارش فارس، الیاس نادران نماینده مردم تهران که اواخر مردادماه به ویروس کرونا مبتلا شده بود و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد به دلیل درگیر شدن ریه و حاد شدن بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

خبرگزاری فارس برای این نماینده مردم تهران در مجلس آرزوی سلامتی و بهبودی کامل دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: الیاس نادران
ارسال به دوستان
سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست سفری به دنیای مرموز چشمان زیبا و کمی هم ترسناک (تصویری) ادعای پلیس مونته‌نگرو: بازداشت یک ایرانی با درخواست اف‌بی‌آی عراق شایعه خروج از اوپک را تکذیب کرد مرسدس بنز 300CE-24 AMG؛ زیبایی خالص (+عکس) مرسدس بنز S600 ؛ تک رنگ در جهان (+عکس) ونزوئلا یک روز بعد از دو زلزله شدید (عکس) / کمبود امکانات و کندی امدادرسانی / پیش بینی هزاران کشته واکنش وزارت خارجه به بیانیه مشترک روبیو و شورای همکاری خلیج فارس پس از زلزله مهیب: ارتش آمریکا وارد ونزوئلا شد استاندار مازندران: در حمایت از تیم ملی فوتبال فعالیت ادارات فردا ۶ تیر با تاخیر آغاز می‌شود