فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۷-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۳۹۸۳۱
انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۷-۰۵-۱۳۹۹

انتقال 14 زندانی از ایران به پاکستان

انتقال 14 زندانی از ایران به پاکستان

سفارت اسلام آباد در تهران در بیانیه‌ای از انتقال چهارده زندانی پاکستانی از ایران به این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، سفارت پاکستان در تهران با صدور بیانیه‌ای نوشت: در پی دیدار نخست وزیر عمران خان از ایران در آوریل ۲۰۱۹ که در آن از رئیس‌جمهور حسن روحانی خواست که زندانیان پاکستانی را به دلایل بشر دوستانه عفو نماید، ۱۴ زندانی پاکستانی امروز به پاکستان منتقل شدند.

این انتقال ذیل توافق "انتقال محکومان" که در سال ۲۰۱۴ منعقد شده از مرز میرجاوه-تفتان انجام گرفته و در آنجا مقامات پاکستانی زندانیان را تحویل گرفتند.

سیدکمال عبدالله، مشاور معاون وزیر عدالت و حقوق بشر ناظر تدارکات این انتقال بوده است. این اولین انتقال پس از به تصویب رسیدن این توافق در سال ۲۰۱۸ توسط هر دو کشور بوده است.

برچسب ها: پاکستان
ارسال به دوستان
تجهیز قطر و عربستان به سامانه‌های دفاع اسرائیلی از شربت تریاک تا بازار سیاه؛ روایت بحرانی که درمان اعتیاد را تهدید می‌کند/ وقتی داروی ۴۰ میلی‌گرمی، ۵ میلی‌گرمی می‌شود هشدار کارشناسان: تنش آبی در این ۹ استان شدید است هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ ۳ روز آینده مراقب باشید نرخ دلار به مرز ۱۷۰ هزار تومان بازگشت/ +نرخ طلا و سکه اختلالات بانکی چه زمانی رفع می‌شود؟‌ روایت «تلگراف» از حمله سایبری به بانک‌های ایران چرا موش‌ها در تهران زیاد شده‌اند؟ کدام مناطق تهران بیشتر در معرض این خطرند انیمیشن «ویولونیست» از سنگاپور جایزه اصلی جشنواره انسی را برد ذخایر استراتژیک نفت هند فقط ۵ روز دوام می‌آورد‌ جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های دانش‌آموزان قیمت مسکن در تهران از پیش از جنگ تاکنون ۸۰ درصد افزایش یافته است تحویل جنگنده F-۳۵ بدون رادار! / بحران جدید در پنتاگون هشدار یک کارشناس نسبت به استفاده درست از اهرم تنگه هرمز؛ ممکن است هزینه‌هایی به ایران تحمیل شود که جبران آن دشوار باشد دستور سازمان غذا و دارو برای جمع‌آوری پودرهای وزن‌دهی «رویال»
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟