فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۹۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۹
کد ۷۳۹۱۴۵
انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۴-۰۵-۱۳۹۹

درخواست دورکاری ۵۰ درصد کارکنان تهران

درخواست زالی از وزیر بهداشت: ۵۰ درصد کارکنان تهران دورکار شوندفرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران خواستار دورکاری ۵۰ درصد کارکنان و کارمندان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در نامه به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار دورکاری ۵۰ درصد کارکنان و کارمندان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به منظور کاهش تردد در سطح شهر برای جلوگیری از شیوع کرونا شد.

در نامه دکتر علیرضا زالی خطاب به سعید نمکی آمده است: «با عنایت به ابلاغ مصوبه الزام سازمان ها و دستگاه های اجرایی مبنی بر استفاده حداکثر از دو سوم کارکنان و کارمندان برای فعالیت به صورت حضوری و استفاده از یک سوم دیگر به صورت دورکاری، چرخشی و... و. تاثیرات مثبت این مصوبه در کاهش تردد و تراکم صبحگاهی در استفاده از وسایل نقلیه عمومی از جمله مترو و اتوبوس در کلانشهر تهران، لذا استدعا دارد دستور فرمایید این مصوبه را به صورت ۵۰ درصد حضوری و ۵۰ درصد دورکاری، چرخشی و ... تصویب و ابلاغ فرمایند به نحوی که از مرخصی استحقاقی افراد نیز کسر نشود.»

برچسب ها: دورکاری ، زالی
ارسال به دوستان
تصویر دیدنی از ببری که حشره است! پژو 405 در خیابان‌های بلژیک (تصویری) انفجار و تیراندازی در یک مرکز امنیتی در کراچی پاکستان عارف: روایت‌سازی و مستندسازی از مراسم تشییع رهبر انقلاب برای مردم جهان انجام شود زیبایی ببینیم؛ مخصوص طرفداران مرسدس بنز جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا