فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۳۶۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۹
کد ۷۳۶۹۵۰
انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۰-۰۴-۱۳۹۹

رئیس جمهور بولیوی هم کرونا گرفت

رئیس جمهور بولیوی هم کرونا گرفت

جینین آنی‌یس، رئیس جمهوری بولیوی در حساب توییتر خود تایید کرد که به کووید ۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از بی بی سی، آنی‌یس در توئیتی نوشت: "نتیجه آزمایش من برای کووید ۱۹ مثبت بود. حالم خوب است و از قرنطینه کار خواهم کرد. همراه با یکدیگر پیش خواهیم رفت."

تاکنون آزمایش کرونا هفت عضو دولت بولیوی از جمله وزیر بهداشت این کشور مثبت بوده است.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری در ۶ سپتامبر در بولیوی برگزار شود، این انتخابات بعلت شیوع ویروس کرونا در ماه می برگزار نگردید.

برچسب ها: بولیوی ، کرونا
ارسال به دوستان
عراق: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه تجاوزی علیه کشورهای همسایه انجام شود تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟