فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۹
کد ۷۲۹۸۰۵
انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۲-۰۳-۱۳۹۹

ظریف: اسرائیل بزرگترین ناقض حقوق بشر است

عصر ایران
روز قدس، روز احیای حق فلسطینی است و (رژیم) اشغالگر و شهرک‌سازی (صهیونیستی) رو به زوال هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان در توییت خود به مناسبت روز جهانی قدس، رژیم صهیونیستی را بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت بین‌المللی خواند.

به گزارش فارس، «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران به مناسبت روز جهانی قدس، رژیم صهیونیستی را بزرگترین ناقض حقوق بشر خواند.

وی در توییتر خود نوشت: روز قدس، روز احیای حق فلسطینی است و (رژیم) اشغالگر و شهرک‌سازی (صهیونیستی) رو به زوال هستند. اسرائیل بزرگترین ناقض حقوق بشر است ، تنها طرفی است که در منطقه سلاح اتمی دارد و بزرگترین تهدید مزمن برای صلح و امنیت بین‌المللی است. توطئه نژادپرستانه «معامله قرن» ثابت کرد که واشنگتن شریک متجاوز است و امیدی به آن نیست. راه‌حل، برگزاری همه‌پرسی است.

 

برچسب ها: ظریف ، اسراییل ، قدس
ارسال به دوستان
امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد مهار آتش‌سوزی گسترده در منطقه حفاظت‌شده خائیز خوزستان