کد خبر ۷۲۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۲۸۶۸
انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۳-۰۱-۱۳۹۹

ابتلای ۳۳ زائر پاکستانی به کرونا بعد از بازگشت از ایران

۳۲ زائر پاکستانی بعد از بازگشت از ایران مبتلا به کرونا تشخیص داده شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پاکستان تودی، آزمایش کرونای ۳۲ زائر پاکستانی ایالت مندی بهاالدین پنجاب پاکستان که به تازگی از ایران بازگشته اند مثبت اعلام شد و این افراد برای درمان در قرنطینه قرار گرفتند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پاکستان
ارسال به دوستان
سارا رسول‌زاده روی صحنه می‌رود «جنایت فیلترینگ»، متهم اول اختلال در سیستم بانکی ایران / منتظر چه فاجعه دیگری هستید؟ فیلترینگ را فوراً حذف و «حامیان خائن» آن را محاکمه کنید پاگانی زوندا اتک ؛ میزبان یک تودوزی زیبا و جذاب (+عکس) استوری عباس جمشیدی‌فر بازیگر خطاب به رامین رضاییان: گریه نکن مرد (عکس) 5 نکته درباره قهر جواد خیابانی تجهیز قطر و عربستان به سامانه‌های دفاع اسرائیلی از شربت تریاک تا بازار سیاه؛ روایت بحرانی که درمان اعتیاد را تهدید می‌کند/ وقتی داروی ۴۰ میلی‌گرمی، ۵ میلی‌گرمی می‌شود هشدار کارشناسان: تنش آبی در این ۹ استان شدید است هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ ۳ روز آینده مراقب باشید نرخ دلار به مرز ۱۷۰ هزار تومان بازگشت/ +نرخ طلا و سکه اختلالات بانکی چه زمانی رفع می‌شود؟‌ روایت «تلگراف» از حمله سایبری به بانک‌های ایران چرا موش‌ها در تهران زیاد شده‌اند؟ کدام مناطق تهران بیشتر در معرض این خطرند انیمیشن «ویولونیست» از سنگاپور جایزه اصلی جشنواره انسی را برد ذخایر استراتژیک نفت هند فقط ۵ روز دوام می‌آورد‌
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟