فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۲۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۹
کد ۷۲۰۹۸۷
انتشار: ۱۳:۱۵ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۹

بازگشت «تام هنکس» به خانه پس از دو هفته قرنطینه

تام هنکس«تام هنکس» به همراه همسرش «ریتا ویلسون» پس از دو هفته زندگی در شرایط قرنطینه در استرالیا به آمریکا بازگشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس نیوز، این بازیگر ۶۳ ساله که در تاریخ ۱۱ مارس از مثبت شدن تست کرونای خودش و همسرش «ریتا ویلسون» در استرالیا خبر داده بود، پس از گذراندن دو هفته قرنطینه به آمریکا بازگشت و در توئیتر خود نوشت:

«ما الان در خانه هستیم و شبیه سایر مردم آمریکا در خانه ماندن و فاصله‌گذاری اجتماعی را اجرا می‌کنیم.  از همه استرالیایی‌هایی که در این مدت از ما مراقبت کردند، تشکر می‌کنم و مراقبت و راهنمایی‌ آن‌ها بود که بازگشت ما به آمریکا را ممکن ساخت.»

این بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلم جدیدی درباره الویس پریسلی به کارگردانی «باز لورمن» در استرالیا به سر می‌برد که با بروز علایمی چون احساس خستگی، بدن درد و تب، مشخص شد که به ویروس کرونا مبتلا شده است. 

تاکنون بیش از ۱۱۵ هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا گزارش شده که جان ۱۸۹۱ نفر را گرفته است. 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تام هنکس ، کرونا
ارسال به دوستان
سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟ بیت کوین در آستانه سقوط قیمت بیشتر قرار دارد؟ ۵ نوشیدنی مفید برای کاهش قند خون که قبل از خواب باید بخورید هشدار وزارت بهداشت درباره خطر گسترش تب دنگی/ جولان پشه «آئدس» در شمال و جنوب کشور وزارت خارجه: آمریکا کمترین اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست