فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۱۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۱۰-۱۱-۱۳۹۸
کد ۷۱۱۳۹۵
انتشار: ۱۷:۴۳ - ۱۰-۱۱-۱۳۹۸

ارز ٤٢٠٠ تومانی واردات شکر حذف شد

 شکر کالای شکر در تخصیص ارز واردات، از گروه یک به گروه دو منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده کالای شکر از گروه یک به گروه دو کالاهای وارداتی تغییر کرد.

محمد قبله مدیرکل دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت در نامه‌ای خطاب به مدیر کل عملیات و تعهدات ارزی بانک مرکزی ضمن اعلام مطلب فوق آورده است: مستدعی است کلیه ثبت سفارشات معرفی شده شکر که تا کنون ارز دریافت ننموده‌اند ابطال و از فهرست دریافت تخصیص ارز بانکی حذف گردد.

پیش از این عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی از احتمال حذف ارز ٤٢٠٠ تومانی این کالای اساسی خبر داده بود.

بهمن دانایی، دبیر انجمن صنایع قند و شکر ایران در گفتگو با خبرنگار مهر این تصمیم را نادرست اعلام کرده و گفته بود: الان زمان مناسبی برای این اقدام نیست و باید در زمان مناسبی انجام شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: ارز ، شکر
ارسال به دوستان
ایران، سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیلی رواق کشوردوست به دلیل حفظ حرمت مکانی که به نام رهبر شهید انقلاب بود... از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم مشمولان متولد سال ۸۷ برای شرکت در پیاده روی اربعین نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند چرا تانک‌های روسی کوچک‌تر هستند؟ /راز پنهان پشت ظاهری متفاوت ترامپ برای پول‌درآوردن رئیس جمهور شد بانک‌ها زیر آتش هکرها / فیلترینگ چگونه شبکه بانکی را آسیب‌پذیر کرد؟ اسپیس‌ایکس خط لوله گاز می‌سازد!  وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟