فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۳۱۰۶
انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸

راه‌اندازی مجدد خط مسافری چابهار - مسقط عمان

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که تا یک ماه آینده خط مسافری مسقط- چابهار دوباره راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مجدد خط مسافری چابهار-مسقط بعد از 2 سال وقفه

به گزارش ایرنا، «سیدحسن ابراهیمی» صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بندر شهید کلانتری چابهار، گفت: خط مسافری مسقط - چابهار دو سال بود که متوقف شده بود اما از اواسط دی ماه‌ دوباره با کشتی‌های با ظرفیت ٢٤٠ نفر و حمل ٤٠ خودرو راه‌اندازی خواهد شد.

وی این تصمیم را در راستای استفاده از ظرفیت بندر چابهار در امر جابه‌جایی مسافر بین کشورهای همسایه دانست و گفت: مسافرت دریایی بین بندرچابهار و بنادر اطراف رونق می‌گیرد.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که اکنون بندر شهید کلانتری پنج پست اسکله دارد که چهار پست اسکله برای ارائه خدمات به شناورهای سنتی و اسکله شماره پنج مخصوص کشتی هایی با ظرفیت ٣٠ هزار تن است که می‌توانند در این بندر پهلوگیری کنند.

وی متذکر شد که بیشتر حجم ظرفیت بندر چابهار نه در بندر شهید کلانتری بلکه در بندر شهید بهشتی وجود دارد و گفت: در طرح توسعه بندر شهید بهشتی قرار است این بندر به بندر شهیدکلانتری متصل شود تا شرایط تردد کشتی ها در بندر شهید کلانتری آسان شود.

ابراهیمی در خصوص افرایش نرخ بنزین بر حمل و نقل دریایی نیز گفت: سهمیه‌بندی بنزین بر نرخ تردد کشتی‌های بزرگ دیزلی تاثیری نداشت و تنها قایق‌های صیادی که از بنزین استفاده می‌کنند مشمول نرخ‌های جدید شدند که سازمان شیلات در طرحی در پی دیزلی کردن قایق‌های صیادی است.معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که تا یک ماه آینده خط مسافری مسقط- چابهار دوباره راه‌اندازی می‌شود.

«سیدحسن ابراهیمی» صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بندر شهید کلانتری چابهار، گفت: خط مسافری مسقط - چابهار دو سال بود که متوقف شده بود اما از اواسط دی ماه‌ دوباره با کشتی‌های با ظرفیت ٢٤٠ نفر و حمل ٤٠ خودرو راه‌اندازی خواهد شد.

وی این تصمیم را در راستای استفاده از ظرفیت بندر چابهار در امر جابه‌جایی مسافر بین کشورهای همسایه دانست و گفت: مسافرت دریایی بین بندرچابهار و بنادر اطراف رونق می‌گیرد.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد که اکنون بندر شهید کلانتری پنج پست اسکله دارد که چهار پست اسکله برای ارائه خدمات به شناورهای سنتی و اسکله شماره پنج مخصوص کشتی هایی با ظرفیت ٣٠ هزار تن است که می‌توانند در این بندر پهلوگیری کنند.

وی متذکر شد که بیشتر حجم ظرفیت بندر چابهار نه در بندر شهید کلانتری بلکه در بندر شهید بهشتی وجود دارد و گفت: در طرح توسعه بندر شهید بهشتی قرار است این بندر به بندر شهیدکلانتری متصل شود تا شرایط تردد کشتی ها در بندر شهید کلانتری آسان شود.

ابراهیمی در خصوص افرایش نرخ بنزین بر حمل و نقل دریایی نیز گفت: سهمیه‌بندی بنزین بر نرخ تردد کشتی‌های بزرگ دیزلی تاثیری نداشت و تنها قایق‌های صیادی که از بنزین استفاده می‌کنند مشمول نرخ‌های جدید شدند که سازمان شیلات در طرحی در پی دیزلی کردن قایق‌های صیادی است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: چابهار ، مسقط
ارسال به دوستان
عراق: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه تجاوزی علیه کشورهای همسایه انجام شود تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟