فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۶ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۲۹۷۹
انتشار: ۰۰:۱۶ - ۲۰-۰۹-۱۳۹۸

یک ایرانی به نقض تحریم‌های آمریکا متهم شد

دادگاه لس آنجلس روز سه شنبه یک شهروند ایرانی را به نادیده گرفتن قوانین کالاهای ممنوعه و نقض تحریم‌ها متهم کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از ال‌ای نیوز، دادگاه لس آنجلس با تشکیل جلسه شهروند ایرانی م. ه را به ارسال قطعات ماشین آلات به ایران و نقض تحریم‌ها متهم کرد.

م. ه ۴۶ ساله شهروند سابق لس آنجلس و تبعه دوگانه ایالات متحده و ایران است که در دادگاه به نقض تحریم‌ها متهم شده است.

براساس بیانیه دادگاه لس آنجلس، شهروند ایرانی پیش از این با نقض تحریم‌ها به صورت غیرقانونی مقادیری ماشینهای رایانه‌ای که برای پردازش مواد اولیه مانند فلزات به استانداردهای دقیق استفاده می‌شوند، به ایران صادر کرده بود.

بر اساس گزارش دفتر دادستان آمریکا، این ماشین آلات به دلایل منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای و ضد تروریسم کنترل می‌شوند.

دولت دونالد ترامپ در اردیبهشت سال گذشته با خروج یکجانبه از توافق هسته ای ایران خارج شد و به دنبال آن تحریم های یکطرفه خویش علیه صادرات نفت ایران را از سرگرفت.

برچسب ها: تحریم
ارسال به دوستان
تصویر دیدنی از ببری که حشره است! پژو 405 در خیابان‌های بلژیک (تصویری) انفجار و تیراندازی در یک مرکز امنیتی در کراچی پاکستان عارف: روایت‌سازی و مستندسازی از مراسم تشییع رهبر انقلاب برای مردم جهان انجام شود زیبایی ببینیم؛ مخصوص طرفداران مرسدس بنز جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا