فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۴۰۷۵
انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۴-۰۷-۱۳۹۸

قول پاداش وزیر ارتباطات به ملی‌پوشان ووشو

قول پاداش وزیر ارتباطات به ملی‌پوشان ووشو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهارشنبه شب در جمع ملی پوشان اعزامی به مسابقات جهانی قول پرداخت پاداش در صورت کسب مدال طلا داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم ملی ووشو ایران برای حضور در پانزدهمین دوره مسابقات جهانی، تا دقایقی دیگر تهران را به مقصد شانگهای ترک میکند.

بر این اساس، محمدجواد آذری جهرمی در فرودگاه امام خمینی (ره) به صورت اتفاقی با ملی پوشان ووشو روبرو شد و با آنها برای لحظاتی گفتوگو کرد.

وی در جمع ملی پوشان قول داد به هر ووشوکاری که در مسابقات جهانی شانگهای موفق به کسب مدال طلا شود، یک سکه طلا پاداش خواهد داد.

رقابتهای ووشوی قهرمانی جهان از 27 مهرماه به میزبانی چین و در شانگهای آغاز میشود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: وزیرارتباطات
ارسال به دوستان
ایران رسما از جام جهانی حذف شد این جنگ بوی نفت سوخته می‌دهد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان / واكنش سپاه: حمله موشکی و پهپادی به ۸ زیرساخت ارتش آمریکا در كويت و بحرین