فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۱-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۶۴۴۱
انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۱-۰۴-۱۳۹۸

دعوت حناچی از آذری جهرمی برای استفاده از دوچرخه

دعوت حناچی از آذری جهرمی برای استفاده از دوچرخه

شهردار تهران، وزیر ارتباطات را به استفاده از دوچرخه دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در دومین نمایشگاه تخصصی «دوچرخه شهری و حمل و نقل پاک» با بیان اینکه نگاهی به آمار سلامتی مردم نشان می‌دهد که وضعیت سلامت مردم می‌تواند بهبود یابد، گفت: از همه مردم، خبرنگاران و اعضای هیأت دولت دعوت می‌کنم که به کمپین دوچرخه‌های بدون خودرو بپیوندند.

وی افزود: مشخصاً از آذری جهرمی وزیر ارتباطات به عنوان جوان‌ترین وزیر دعوت می‌کنم که از دوچرخه استفاده کند.

ارسال به دوستان
«کیپ ورد» پدیده جام جهانی / چگونه کشور کوچک نیم میلیون نفری مقابل اسپانیا مساوی کرد دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شبکه‌ای فروش خودرو شهاب حسینی، مریلا زارعی و نعیمه نظام‌دوست در سریال محبوب 25 سال پیش هشدار سازمان غذا و دارو درباره مصرف این مکمل ورزشی «پاپ» کتاب منتشر می‌کند برقراری مجدد پروازهای تهران – دبی از ۱۰ تیرماه تلف شدن یک توله پلنگ نر به دلیل سقوط در کانال آب راز دندان‌ها؛ مقایسه ساختار دندان در ۶ گونه، از انسان تا غول‌های خشکی و دریا (+اینفوگرافیک) وام روی سیم‌کارت؛ پدیده‌ای که دارایی مردم را گرو می‌گیرد پخش زنده ۶ مسابقه فوتبال جام‌جهانی، امشب و فردا واکنش حسین سلاح‌ورزی به خرید محصولات کشاورزی آمریکایی؛ بخشی از این منابع آزاد شده ایران به عنوان پشتوانه ایجاد ابزارهای مالی و اعتباری مورد استفاده قرار گیرد پزشکی که برای کشف حقیقت، خودش را چندین بار به طناب دار سپرد! روایت مرکز آمار از تورم در استان‌ها/ ۱۱ استان سه رقمی شدند امضای هزار سینماگر برای حمایت از صدای کودک انیمیشن‌ها در مقابل هوش مصنوعی «داستان اسباب‌بازی 5» همه رقبا را کنار زد