فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۲ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۸
کد ۶۷۴۹۶۴
انتشار: ۰۵:۱۲ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۸

زمین خواری میلیاردی در بوشهر/ 2 نفر دستگیر شدند

زمین خواری میلیاردی در بوشهر/ 2 نفر دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از آزادسازی ۴۰۰ متر اراضی ملی از دست زمین خواران به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: در پی اعلام شکایت اداره راه و شهرسازی گناوه مبنی بر وقوع زمین خواری و اقدام به تخریب و ساخت و ساز در اراضی ملی توسط سودجویان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با اقدام اطلاعاتی پلیس و بهره‌گیری از نظر کارشناسان مشخص شد ۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی به ارزش دو میلیارد ریال توسط دو نفر متخلف تصرف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی در این زمینه، دو نفر متهم احضار شدند که پس از ارائه مدارک و شواهد به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

برچسب ها: زمین خواری ، بوشهر
ارسال به دوستان
حماس: جنایات پی‌درپی اشغالگران، بدون پاسخ نخواهد ماند نهاد دریایی انگلیس از افزایش تردد کشتی‌ها در تنگه هرمز خبر داد دو ستاره ایران در لیست منتخب سایت آماری هو اسکورد داستان پرفراز و نشیب طارمی؛ از پنالتی‌زن قهار تا روزهای بحرانی پایان رویاپردازی؛ چرا فوتبال ایران به بن‌بست رسید؟ سپاه امروز کدام تجهیزات و مراکز آمریکایی را منهدم کرد؟ درخشش تاریخی آفریقا در جام جهانی ۲۰۲۶ با صعود ۹۰ درصدی بازگشایی مسیر هوایی تهران-دبی؛ نخستین پرواز از فردا مرگ‌ومیر سنگین در اروپا همزمان با موج شدید گرما اسرائیل به آثار باستانی لبنان هم آسیب زد اطلاعیه سپاه بروجن درباره انفجار کنترل‌شده در چهارمحال و بختیاری روایت ایندین اکسپرس از وداع تلخ ایران با جام جهانی ۲۰۲۶؛ وقتی رویا در ۱۰۰ ثانیه فرو ریخت ادعای سفیر آمریکا: شاید واشنگتن برای نابودی زیرساخت‌ های ایران پیرامون کنترل تنگه هرمز اقداماتی انجام دهد پیروزی قاطع والیبال ایران مقابل کوبا در لیگ ملت‌ها پزشکیان: همه ظرفیت‌ها را برای کاهش مشکلات مردم به‌کار گرفته ایم
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟