فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۷۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۳۰-۰۳-۱۳۹۸
کد ۶۷۴۲۸۹
انتشار: ۱۲:۲۰ - ۳۰-۰۳-۱۳۹۸

سقوط لاشه پهپاد آمریکایی در منطقه رأس الشیر

سقوط لاشه پهپاد آمریکایی در منطقه  رأس الشیر

یک مقام آگاه در سپاه استان هرمزگان گفـت: ساعت اولیه بامداد امروز یک پرنده جاسوسی آمریکا در خلیج فارس مورد هدف سامانه های پدافندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

این مقام روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرنده در حریم هوایی ایران و در نزدیکی منطقه کوه مبارک مورد هدف قرار گرفت.

وی افزود: لاشه این پرنده نیز در ناحیه رأس الشیر که متعلق به آب‌های ایران است سقوط کرده است.

این مقام آگاه تصریح کرد: این امر پس از تکرار چندباره نقض حریم هوایی ایران توسط پرنده‌های شناسایی و جاسوسی آمریکا در خلیج فارس رخ داد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر پروازهای شناسایی و جاسوسی در آب‌های خلیج فارس افزایش یافته بود که با نقض حریم هوایی همراه بود.

به گفته وی، سپاه در هر مورد به دلیل نقض حریم هوایی تذکر می‌داد که مورد توجه قرار نمی‌گرفت و از این رو در نهایت بامداد امروز نیروهای سپاه یک پرنده راهدف قرار دادند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: لاشه ، پهپاد ، آمریکا
ارسال به دوستان
دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟