فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۶۰۲۳
انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۴-۰۲-۱۳۹۸

وزارت کشاورزی: مشکلی در تامین شکر نداریم

وزارت کشاورزی: مشکلی در تامین شکر نداریم

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا پایان اردیبهشت ماه جاری 500 هزار تن شکر توسط بخش دولتی و خصوصی وارد کشور می شود،گفت: مشکلی در تامین شکر برای ماه مبارک رمضان نداریم.

به گزارش فارس از البرز، یزدان سیف روز جمعه در بازدید از کارخانه قند کرج با بیان اینکه تا پایان اردیبهشت ماه جاری 500 هزار تن شکر توسط بخش دولتی و خصوصی وارد کشور می شود،گفت: مشکلی در تامین شکر برای ماه مبارک رمضان نداریم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: در زمان حاضر موجودی شکر در بخش دولتی کشور 400 هزارتن و در بخش خصوصی به میزان 170 هزار تن است. تا پایان اردیبهشت ماه جاری 500 هزار تن شکر توسط بخش دولتی و خصوصی وارد کشور می شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اضافه کرد: واردات شکر تا پایان شهریور ماه امسال به یک میلیون و 500 هزارتن رسید.

در این بازدید سیف و هیات همراه از بخش های مختلف تولیدی کارخانه قند کرج بازدید کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شکر ، وزارت کشاورزی
ارسال به دوستان
ایران، سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیلی رواق کشوردوست به دلیل حفظ حرمت مکانی که به نام رهبر شهید انقلاب بود... از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم مشمولان متولد سال ۸۷ برای شرکت در پیاده روی اربعین نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند چرا تانک‌های روسی کوچک‌تر هستند؟ /راز پنهان پشت ظاهری متفاوت ترامپ برای پول‌درآوردن رئیس جمهور شد بانک‌ها زیر آتش هکرها / فیلترینگ چگونه شبکه بانکی را آسیب‌پذیر کرد؟ اسپیس‌ایکس خط لوله گاز می‌سازد!  وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟