فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۶۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۸
کد ۶۶۴۶۸۵
انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۵-۰۲-۱۳۹۸

«برنده باش» این هفته روی آنتن نمی رود

در پی حاشیه های پیش آمده برای مسابقه تلویزیونی «برنده باش» مدیر رسانه این برنامه، گفت: برنده باش (پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت) به روی آنتن نمی رود.

به گزارش ایرنا؛ پس از واکنش یکی از مراجع و بیانات مقام معظم رهبری، امروز ‌صبح رییس سازمان صدا و سیما با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از ترویج روش هایی که فرهنگ کار و تلاش را تضعیف می‌کنند در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدید نظر در ظهور و بروز رسانه ای اسپانسرهایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش است.

از صبح امروز ‌زمزمه هایی درباره توقیف برنامه برنده باش به گوش می رسد اما مدیر رسانه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: مسابقه تلویزیونی برنده باش امشب و‌ فردا شب (پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت) روی آنتن نخواهد رفت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: برنده باش
ارسال به دوستان
فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان