فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۷۷۹۴
انتشار: ۲۲:۲۹ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۷

ادارات بوشهر پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شود

ادارات بوشهر پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شود

استاندار بوشهر گفت: از اول سال آینده ادارات استان بوشهر پنجشنبه‌ها تعطیل خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه‌ از ابتدای سال آینده دوباره برقرار می‌شود.

او با تشکر از تلاش‌های مدیران و کارکنان دولت در استان بوشهر، ادامه داد: خدمات گسترده‌ای در نقاط مختلف استان صورت گرفته و با توجه به شرایط سخت کشور، توقفی در عمران و آبادانی استان بوشهر نشده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: تلاش ما در اجرای طرح‌ها این بوده است که موجب رضایت‌ مردم شود.

ارسال به دوستان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟