فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۷
کد ۶۵۴۳۵۳
انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۸-۱۱-۱۳۹۷

وزیر خارجه پاکستان: روابط ما با عربستان استراتژیک است

وزیر خارجه پاکستان روابط کشورش با عربستان سعودی را "استراتژیک و استثنایی" خواند و گفت: تفاهم سیاسی مستحکمی میان ریاض و اسلام‌آباد وجود دارد.

به گزارش ایسنا، شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در گفت‌وگو با روزنامه الحیاة گفت: عربستان اولین کشوری بود که در کنار پاکستان در رنج‌هایش ایستاد و ما مواضع این کشور را هیچگاه فراموش نمی‌کنیم، چراکه رهبری عربستان درخواست پاکستان مبنی بر تأخیر در پرداخت‌های نفتی را برای کمک به جلوگیری از وقوع بحران در معاملات تجاری پذیرفت.

وی با بیان اینکه این موضع ریاض "شگفت‌انگیز" بود و پاکستان آن را می‌ستاید، گفت: ما از سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به اسلام آباد خرسند هستیم و پاکستان کشور دوم وی است و این افتخاری برای ما است. سفر ولیعهد عربستان به پاکستان بُعد جدیدی خواهد داشت که همان بعد اقتصادی است و روابط تاریخی میان دو کشور را مستحکم‌تر خواهد کرد.

ارسال به دوستان
5 نکته درباره قهر جواد خیابانی تجهیز قطر و عربستان به سامانه‌های دفاع اسرائیلی از شربت تریاک تا بازار سیاه؛ روایت بحرانی که درمان اعتیاد را تهدید می‌کند/ وقتی داروی ۴۰ میلی‌گرمی، ۵ میلی‌گرمی می‌شود هشدار کارشناسان: تنش آبی در این ۹ استان شدید است هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ ۳ روز آینده مراقب باشید نرخ دلار به مرز ۱۷۰ هزار تومان بازگشت/ +نرخ طلا و سکه اختلالات بانکی چه زمانی رفع می‌شود؟‌ روایت «تلگراف» از حمله سایبری به بانک‌های ایران چرا موش‌ها در تهران زیاد شده‌اند؟ کدام مناطق تهران بیشتر در معرض این خطرند انیمیشن «ویولونیست» از سنگاپور جایزه اصلی جشنواره انسی را برد ذخایر استراتژیک نفت هند فقط ۵ روز دوام می‌آورد‌ جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های دانش‌آموزان قیمت مسکن در تهران از پیش از جنگ تاکنون ۸۰ درصد افزایش یافته است تحویل جنگنده F-۳۵ بدون رادار! / بحران جدید در پنتاگون هشدار یک کارشناس نسبت به استفاده درست از اهرم تنگه هرمز؛ ممکن است هزینه‌هایی به ایران تحمیل شود که جبران آن دشوار باشد
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟