فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۰-۱۱-۱۳۹۷
کد ۶۵۲۰۲۲
انتشار: ۱۸:۱۲ - ۱۰-۱۱-۱۳۹۷

قاسمی جشن ایرانی «سده» را تبریک گفت

قاسمی جشن ایرانی «سده» را تبریک گفت

سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی جشن ایرانی سده را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا، در پیام بهرام قاسمی آمده است: همپای تمامی ایرانیان و پارسیان جهان دهم بهمن ماه را به مناسبت جشن باستانی سده گرامی می‌‌‌داریم. سده از دیرباز یکی از جشن‌‌‌های کهن و آیینی ایرانیان همتراز نوروز و مهرگان است. این جشن هنوز هم در گوشه و کنار ایران عزیز، بهانه‌‌ای برای گردهمایی و نور و سرور است.

آیین جشن سده که خوشبختانه به ثبت ملی رسیده، اکنون به عنوان یک میراث شناخته شده ایرانی در جهان مطرح است. فرارسیدن سده، جشن همکاری و همبستگی مردم نیک‌‌اندیش ایران از همه اقوام و مذاهب را به تمامی ایرانیان عزیز به ویژه هموطنان زرتشتی در سراسر گیتی شادباش می‌گویم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قاسمی ، جشن سده
ارسال به دوستان
شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی هشدار مدیریت بحران تهران درباره گرمازدگی کنایه بقائی به آمریکا با انتشار آمار گرسنگی در این کشور تصویری جدید و بی‌حجاب مریم رجوی (+عکس) ناپدید شدن کاپیتان تیم ملی والیبال ونزوئلا پس از زلزله صرافی کوینکس به دور زدن تحریم‌های ایران متهم شد امام جمعه ارومیه درباره تفاهم نامه: نه عالی است ، نه خیانت؛ مانند خوارج تندروی نکنیم وقتی برای عکس گرفتن با ایرانِ پیروز صف می‌کشند تقاضا از برخی مداحان: درباره بقیه مسائل هم راهکارهای نو بدهید! سی‌ان‌ان: اسرائیل چندین تیپ خود را از غزه و جنوب لبنان خارج می کند طرح‌های ایران برای تنگه هرمز ؛ داردانل و مالاکا استایل خاص و متفاوت لیلا بلوکات در جدیدترین تصاویر منتشر شده برنامه کره جنوبی برای تولید نسخه بومی پهپاد شاهد ۱۳۶ ایران خسارات سنگین ایران به پایگاه‌های آمریکایی در بحرین (+عکس) تصمیم درست در بن‌بست