فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۵۳۳۳
انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۷-۰۹-۱۳۹۷

سفیر سوییس در تهران با دوچرخه (+عکس)

سفیر سوییس در تهران روز سه‌شنبه با دوچرخه به محل کار خود رفت.

به گزارش ایسنا، صفحه رسمی توییتر سفارت سوئیس در تهران با انتشار تصویری از سفیر این کشور که روز سه‌شنبه با دوچرخه به محل کار خود آمده است، نوشت: سفارت سوییس در تهران به کمپین "‌سه‌شنبه‌های بدون خودرو" پیوست. امروز، کارکنان سفارت پیاده، یا با وسیله نقلیه عمومی و دوچرخه به سر کار آمدند.

 

سفیر سوییس در تهران با دوچرخه (+عکس)

بنا بر این گزارش، پویش مردمی سه‌شنبه‌های بدون خودرو جهت توسعه حمل‌ونقل پاک و ترویج زیست محوری دو سال پیش از شهر اراک شروع شد و امروز در دومین سال فعالیت‌اش در ۲۰۰ شهر برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
پروتون ویرا وقتی وانت بود! (+عکس) پیش‌بینی ناپایداری‌های جوی و بارش باران در مازندران استادیوم آکرون؛ شاهکار معماری فوتبالی در مکزیک (+عکس) عراقچی: کشورهای منطقه اجازه ندهند از خاکشان به ایران حمله شود مرسدس بنز به رنگ قرمز سیگنال (+عکس) با سعدی در گلستان : به تیشه کس نخراشد ز رویِ خارا گِل / چنان که بانگِ درشت تو می‌خراشد دل (+صدا) عارف: مهمانان خارجی از جمعه برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید وارد ایران می‌شوند ماهی مرکب خون‌آشام؛ موجود اسرارآمیز اعماق اقیانوس وزارت خارجه : بمباران شیمایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است ایران بدشانس‌ترین تیم تاریخ جام‌های جهانی پوتین: اوکراین در تمامی خطوط در حال عقب‌نشینی است انگلیس اجرای توافق ایران و آمریکا را ضروری دانست احقاق حق بازنشستگان با اجرای حکم کلان قضایی به ارزش ۸۶ هزار میلیارد تومان سقوط هواپیما در فرانسه؛ ۱۱ نفر کشته شدند ترافیک سنگین در محورهای هراز و کندوان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟