فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۴-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۴۸۸۰
انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۴-۰۹-۱۳۹۷

محب اهری باز هم راهی بیمارستان شد

قمیشی تهیه کننده تلویزیون گفت: حسین محب اهری امروز حین فیلمبرداری دچار ضعف جسمانی و دوباره راهی بیمارستان شد.

امیر قمیشی تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت جسمانی حسین محب اهری اظهار کرد: محب‌اهری روز گذشته از بیمارستان مرخص شد و وضعیت جسمی و روحی خوبی داشت. اما متاسفانه امروز حین فیلمبرداری حالش بد شد و دوباره راهی بیمارستان شد.

وی افزود: این هنرمند در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو بستری و ممنوع الملاقات است.

تهیه‌کننده برنامه «مبصر پنج ساله کلاس» گفت: شهرام گیل‌آبادی رئیس خانه تئاتر پیگیر درمان حسین محب‌اهری است.

گفتنی است؛ محب اهری چند سالی است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند.

برچسب ها: محب اهری
ارسال به دوستان
انگلیس ۳۸۰ میلیون دلار برای تامین سوخت هسته‌ای و کمک به اوکراین اختصاص می‌دهد نحوه ثبت اعتراض به احکام مستمری و دریافت غیرحضوری فیش حقوقی بازنشستگان تأمین اجتماعی هدف قرار گرفتن یک کشتی در جنوب شرق عمان وزارت دفاع عراق: انفجاری در انبار مهمات الحشد الشعبی رخ داده   از اتاقی ۹ متری تا باشگاهی برای رویاها؛ روایتی از 16 سالگی « کتابخانه روستایی فاطمه‌ها» معاون ترامپ: یادداشت تفاهم با ایران جلوی افزایش اختلاف ها را می گیرد رهبر انصارالله: حضور اسرائیل در سومالی‌لند را تحمل نمی‌کنیم پیام تسلیت و ابراز همدردی پزشکیان با دولت و ملت ونزوئلا در پی زلزله اخیر  مفقود شدن بیش از 21 هزار نفر در پی زلزله‌های ویرانگر ونزوئلا دمای هوا در استان بوشهر به مرز ۵۰ درجه رسید کوه خرافات ؛ افسانه ای که همچنان زنده است ایتالیا: تحریم بن گویر را با جدیت دنبال می‌کنیم دریای شیطان؛ معمایی که همچنان در آب‌های ژاپن زنده است واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران مسکو کنسولگری رومانی در سن‌پترزبورگ را تعطیل کرد