فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۶-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۳۴۹۷
انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۶-۰۹-۱۳۹۷

سخنگوی وزارت خارجه، نماینده امریکا در سازمان ملل شد‎

سخنگوی وزارت خارجه، نماینده امریکا در سازمان ملل شد‎

رئیس جمهور آمریکا نماینده جدید این کشور در سازمان ملل را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا "هیدر ناوئرت" سخنگوی وزارت امور خارجه و خبرنگار سابق شبکه خبری فاکس نیوز را جانشیت "نیکی هیلی" نماینده آمریکا در سازمان ملل معرفی کرد.

نیکی هیلی که یکی از همسوترین اعضای تیم ترامپ محسوب می‌شود چند هفته پیش در خبری غیرمنتظره اعلام کرد از سمتش به عنوان نمایندگی آمریکا در سازمان ملل کنار می‌رود. بعد از اعلام این خبر، گمانه‌زنی‌هایی درباره گزینه‌های جانشینی او مطرح شده است.

نیکی هیلی در دوران حضور در این سمت تلاش کرد تمرکز بسیاری از نشست‌های سازمان ملل متحد را از مسئله رژیم صهیونیستی دور کرده و بحث را به ایران و حزب‌الله تغییر دهد. این موضوع، بارها با اعتراض سفیر روسیه رو به رو شد که از هیلی خواست به دستور کار نشست‌ها توجه کند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: نیکی هیلی
ارسال به دوستان
دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟