فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۳۹۴۴۳
انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۷

سهمیه ایران در جام باشگاه های آسیا 3+1 شد

استقلال در این فصل نیاز نیست تا در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در خلال صحبت هایش راجع به ورزشگاه آزادی خبر خوبی هم برای استقلالی ها داشت. او اعلام کرد سهمیه ایران 3+1 شده است و این یعنی تیمهای پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال به صورت مستقیم وارد مرحله گروهی می شوند و تنها سایپا راهی پلی آف خواهد شد. پیش از این تصور می شد استقلال هم باید به پلی آف برود.

تاج در این باره گفت: امسال برای فوتبال ما سال رکورد بود. علاوه بر اینکه امیدواریم فردا قهرمان شویم، سهمیه مسابقات باشگاه‌های آسیا برای ایران 3+1 شد که خبر بسیار خوبی است. فوتبال ساحلی ما شرایط بسیار خوبی دارد و امیدواریم امروز با پیروزی بر مصر به فینال مسابقات جام بین قاره‌ای برسیم. برزیل البته حریف سختی است ولی نا امید نیستیم و اختلاف‌مان در این سال‌ها با برزیل کمتر شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟ تاریخ‌سازی رامین رضاییان؛ عبور از رکورد ۲۰ ساله گل‌محمدی وداع دراماتیک تیم ملی ایران با جام جهانی ۲۰۲۶ تصویری از یک بازار در شهر «کازرون»؛ 100 سال قبل ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم (+فیلم) هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس)