فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴:۱۵ - ۱۸-۰۶-۱۳۹۷
کد ۶۳۰۵۷۵
انتشار: ۰۴:۱۵ - ۱۸-۰۶-۱۳۹۷

شهادت 2 مامور نیروی انتظامی در هرمزگان

شهادت 2 مامور نیروی انتظامی در هرمزگان

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: 2 مامور انتظامی در حمله افراد مسلح در پاسگاه سرنی شهرستان میناب به شهادت رسیدند .

به گزارش ایرنا سرهنگ محمد شریفی این 2 مامور را ستوان سوم خلیل محمودی اهل استان فارس و استوار دوم احمد جزینی از اهالی استان کرمان معرفی کرد.

وی در تشریح این حادثه افزود: شامگاه شنبه یک خودروی سواری هنگام عبور از پاسگاه سرنی میناب ماموران را به رگبار بست که منجر به شهادت 2 مامور یاد شده شد.

سرهنگ شریفی ادامه داد: همچنین 2 سرباز وظیفه نیز در این حمله مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.
به گفته معاون فرمانده انتظامی هرمزگان، نیروهای ویژه و تخصصی از مرکز استان به شهرستان میناب اعزام شده اند و کار شناسایی عاملان حمله با جدیت ادامه دارد.

شهرستان میناب در فاصله 90کیلومتری شرق بندرعباس قرار دارد و با جمعیت تقریبی 300هزار نفر، دومین شهرستان بزرگ هرمزگان است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر