فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۲۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۷
کد ۶۲۶۳۱۴
انتشار: ۱۷:۰۱ - ۲۱-۰۵-۱۳۹۷

رونالدو در آی‌.سی.یو بستری شد

رونالدو در آی‌.سی.یو بستری شد

مهاجم پیش رئال مادرید به علت سینه پهلو در آی.سی.یو بستری شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از موندو دپورتیوو، رونالدو نازاریو جمعه عصر پس از حضور در اورژانس بیمارستان کن میسز ایبیسا به علت سینه پهلو بستری شد.

به نوشته روزنامه ایبیسا مهاجم پیشین تیم ملی برزیل اکنون در بخش ICU پلی کلینیک "نوئسترا سنیورا روساریو" بستری است.

رونالدو تا نیمه شب جمعه در بخش عمومی حضور داشت و زمانی که نیاز به مراقبت‌های ویژه پیدا کرد او را در مرکز خصوصی جزیره ایبیسا بستری کردند.

مهاجم پیشن رئال مادرید و بارسلونا چند روزی برای تعطیلات به جزیره ایبیسا اسپانیا سفر کرده بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بیمارستان ، رونالدو
ارسال به دوستان
سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان نیویورک تایمز: داماد ترامپ به جمع میلیاردرها پیوست