فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۱۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۱۰۵۹۷
انتشار: ۱۳:۰۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۷

سقوط مرگبار زن میانسال هنگام توت‌خوری

زن میانسال هنگام توت‌خوری از طبقه چهارم ساختمان به پایین سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش تسنیم، صبح جمعه مأموران کلانتری 104 عباس‌آباد در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن 46 ساله‌ای در بیمارستان رسالت جان خود را از دست داده است.

بنابر اظهارات مأموران در حیاط منزل متوفی واقع در سیدخندان، خیابان دبستان، درخت توت قرار داشت و متوفی از پنجره بالکن طبقه چهارم برای خوردن توت به درخت نزدیک شده اما به یکباره به پایین سقوط کرده بود.در نهایت با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

ارسال به دوستان
تصویر دیدنی از ببری که حشره است! پژو 405 در خیابان‌های بلژیک (تصویری) انفجار و تیراندازی در یک مرکز امنیتی در کراچی پاکستان عارف: روایت‌سازی و مستندسازی از مراسم تشییع رهبر انقلاب برای مردم جهان انجام شود زیبایی ببینیم؛ مخصوص طرفداران مرسدس بنز جاده چالوس یک‌طرفه شد این حجم زیبایی ؛ یک مدرسه دخترانه است (+عکس) معاون ترامپ: مذاکرات با ایران موفقیت‌آمیز بوده است قطع برق تعدادی از مناطق تهران؛ دلیل مشخص شد وقتی یک ساختمان برعکس ساخته می شود؛ معماری کاملا واقعی (+عکس) ‏ماجرای خرید محصولات کشاورزی از آمریکا چیست؟ چرا مخالفان تیم مذاکره‌کننده، آگاهانه واقعیت را تحریف می‌کنند؟ تاج السلطنه و مهمانی انتخاب کودک همسر (+صدا) دو تصویر، یک افسانه؛ چگونه لیونل مسی استانداردهای فوتبال را برای همیشه تغییر داد؟ (+اینفوگرافیک) پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا