فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۵ - ۰۱-۰۲-۱۳۹۷
کد ۶۰۴۹۸۹
انتشار: ۰۱:۳۵ - ۰۱-۰۲-۱۳۹۷

آب انتقالی به یزد، دوباره قطع شد

استانداری یزد در اطلاعیه ای از تعرض دوباره به خط انتقال آب به این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا در اطلاعیه استانداری یزد که لحظاتی پیش منتشر شد آمده است: متاسفانه عصر جمعه 31 فروردین ماه 97 برای سومین بار در سال جاری عده ای ناشناس اقدام به تخریب 5 حوضچه تاسیسات خط انتقال آب به استان یزد نمودند.

در نتیجه و در پی این تعرض و جهت انجام تعمیرات، جریان آب به یزد قطع شد.

به اطلاع هم استانی های گرامی می رساند گروه های فنی و تعمیراتی در حال تعمیر تاسیسات حوضچه ها می باشند.
تدبیر حفاظت از مسیر انتقال آب به عهده استان اصفهان است.

استانداری یزد از شهروندان خواست در مدیریت مصرف آب کوشا باشند.

این برای سومین بار پیاپی در سالجاری است که آب انتقالی به یزد در مسیر اصفهان توسط افراد ناشناس قطع می شود.

برچسب ها: آب ، یزد
ارسال به دوستان
اطلاعیه مهم بانک ملی درباره قطعی موقت سامانه‌های کارتی  هشدار حمله موشکی در دبی صادر شد شمار کشته‌های زلزله ونزوئلا به ۵۸۹ نفر رسید بقائی: ایران بیشتر از هر طرف دیگری دغدغه امنیت جمعی منطقه را دارد پزشکیان: دامنه اختیارات استانداران به گونه‌ای افزایش یافته که آنان در عمل «رییس ‌جمهور استان» محسوب می‌شوند امام جمعه اهواز: در استان خوزستان همچنان انتقال مواد مخدر به‌راحتی انجام می‌شود امام جمعه تهران: اجتماعات شبانه نباید زمینه حضور وحدت‌شکنان باشد بارش باران در ۱۳ استان کشور ۲ طوفان شدید در ژاپن/ ۲ میلیون نفر دستور تخلیه گرفتند قصه تلخ جوانان ترکیه و شعر "گاهی نمی شود، که نمی شود، که نمی شود" روایت بلانشو از «فوکو»؛ معرفی کتابی نادر از دو غول فلسفه فرانسه ایران‌شناس فرانسوی و مترجم حافظ و مولانا درگذشت تغییر مدیریت در هلدینگ صبا انرژی/ پناهی عزل و غفوری سرپرست شد نان؛ سلاحی که هرگز بازنشسته نشد شروع به‌کار ادارات کرمان روز شنبه ۶ تیر با دو ساعت تأخیر برای تماشای بازی تیم ملی