فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۳۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۳۲۴۶
انتشار: ۱۷:۰۴ - ۲۷-۱۱-۱۳۹۶

پاکستان به عربستان نیرو می‌فرستد

پاکستان به عربستان نیرو می‌فرستد

ارتش پاکستان اعلام کرد، قصد دارد یک گروه از نیروهای جدید خود را به عربستان اعزام کند.

به گزارش ایسنا، واحد مطبوعاتی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد، این نیروهای پاکستانی برای یک «مأموریت آموزش و مشاوره» در چارچوب همکاری امنیتی دوجانبه جاری دو کشور اعزام می‌شوند.

این بیانیه تصریح داشته که این نیروها قرار نیست در خارج از خاک عربستان استقرار یابند.

این بیانیه در حالی منتشر شد که روز پنج‌شنبه گزارش شد، ژنرال قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان با نواف سعید المالکی، سفیر عربستان در این کشور در شهر راولپندی دیدار داشت.

عربستان پیش از این نیز از پاکستان خواسته بود تا نیروهایش را در عملیات نظامی در یمن مشارکت دهد اما پارلمان پاکستان اعلام کرد که اسلام‌آباد در این درگیری موضع بی‌طرف دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پاکستان ، عربستان
ارسال به دوستان
روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۰-۱ مصر/مصر به گل رسید صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند