فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۳-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۲۳۷۷
انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۳-۱۱-۱۳۹۶

عیدی بازنشستگان نیمه اول اسفند پرداخت می شود

عیدی بازنشستگان نیمه اول اسفند پرداخت می شود
دو هزار میلیارد تومان املاک و اموال تامین اجتماعی که قبل از دولت روحانی بدون سند بود و معارض داشت ارزیابی و رفع معارض شد و مورد استفاده قرار گرفت مانند این شعبه ٢٣ تهران که رفع معارض شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران در نیمه اول اسفندماه پرداخت شود.

به گزارش ایرنا، سیدتقی نوربخش روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شعبه ٢٣ تامین اجتماعی تهران افزود: امیدواریم عیدی مستمری بگیران در نیمه اول اسفند محقق شود.

وی تصریح کرد: همچنین ٥ هزار میلیارد تومان در ابلاغیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور که در ماه اسفند محقق می شود نیز از دیگر اقدامات این سازمان است.

نوربخش در ادامه درباره بازسازی ساختمان شعبه ٢٣ تهران اظهار داشت: ما می توانیم با تلاش همدیگر اقدامات خوبی برای رضایتمندی مستمری بگیران و بیمه شدگان انجام دهیم که نمونه ای از این تلاش در اجرای طرح بازسازی ساختمان جدید شعبه ٢٣ تهران به نمایش گذاشته شده است.

وی تاکید کرد: دو هزار میلیارد تومان املاک و اموال تامین اجتماعی که قبل از دولت روحانی بدون سند بود و معارض داشت ارزیابی و رفع معارض شد و مورد استفاده قرار گرفت مانند این شعبه ٢٣ تهران که رفع معارض شد.

وی ادامه داد: این اموال سازمان قبلا بلااستفاده بود و اکنون شناسنامه دار شده است و مورد استفاده قرار می گیرد.

نوربخش افزود: با یک تصمیم بنا شد در این هزینه فایده ای که انجام می دهیم وضعیت این مرکز را ارتقا دهیم به همین منظور تصمیم به موقع گرفته شد و در حدود ٥ تا ٦ ماه این ساختمان بازسازی شد و این نشان دهنده توانمندی سازمان است تا کیفیت خدمات را به بیمه شدگان افزایش دهد.
وی تصریح کرد: احصای اموال و املاک، بحث تصمیم سریع، رضایتمندی بیمه شدگان ، ارتقای خدمات و افزایش سرعت در اجرای کارها را در این اقدام یعنی بازسازی این شعبه را شاهد شدیم.

وی با بیان اینکه ٥٢٠ میلیار تومان طرح در دهه فجر به بهره برداری وسید، افزود: ٣٢٠ میلیار تومان این اعتبار در بخش اقتصادی و مابقی در بخش بیمه ای و درمانی بوده است و البته راهبرد ما ارائه خدمات در مناطق محروم بوده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در قالب بودجه سال ٩٧ نیز ٥٠ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان از دولت در صحن مجلس پیش بینی شد که این اقدام تاریخی است و ٢٣ هزار میلیار تومان از این مطالبات به صورت نقد است و تهاتر می شود.

خداقلی میرزایی مدیرکل تامین اجتماعی شرق تهران بزرگ نیز در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید شعبه ٢٣ تامین اجتماعی تهران گفت: در حال حاضر در شرق تهران ١٤٧ هزار بیمه شده یا افراد تحت تکفل آنها از سازمان خدمت دریافت می کنند، البته چهار هزار و ٧٠٠ نفر از آنها مستمری بگیر هستند.

وی درباره ساختمان جدید شعبه ٢٣ تهران نیز تصریح کرد: این ساختمان از املاک سازمان اوقاف و امور خیریه بود که در سال ٩٢ اقدام به تخلیه آن شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه دستور بازسازی این شعبه از شهریور ماه داده شد و در مدت ٥ تا ٦ ماه این شعبه در هشت طبقه بازسازی شد.
میرزایی متراژ این ساختمان را سه هزار مترمربع بیان کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در این شعبه جدید خدمات بهتری به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه دهیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: عیدی ، بازنشستگان
ارسال به دوستان
تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان وضعیت بحرانی چادرملو پیش از تقابل با گل‌گهر؛ تمرین با ۹ بازیکن
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟