فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۹۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۶
کد ۵۹۱۸۲۰
انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۹-۱۱-۱۳۹۶

دایی: حرف‌های علی کریمی برایم جالب نیست!

عصر ایران
من نمی‌توانم درمورد مسائل مختلف حرف بزنم. نمی توانم بگویم کریمی چه می‌گوید، چون برای من چیز جالبی نیست. من دنبال آرامش هستم و می‌خواهم با آرامش تیمم موفق شود.

سرمربی تیم سایپا اعلام کرد کادرفنی ذوب آهن اعتراض های زیادی به داور مسابقه انجام داده اند.

به گزارش " ورزش سه " ، علی دایی پس از پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر ذوب‌ آهن در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایی درباره این مسابقه انجام داد که در ادامه می خوانید:

به غیر از کی روش استنلی چیز دیگری از بازی ذوب ندیدم

خدا را شکر می ‌کنم که امروز فوتبال زیبایی انجام دادیم و تیم بزرگ ذوب‌آهن را شکست دادیم . از دقیقه اول خوب و با برنامه بازی کردیم . تلاش کردیم قبل از حریف گل بزنیم، اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. تلاش ما بیشتر شد و ذوب آ‌هن روی به توپ‌های بلند آورد. فقط استنلی مرد پرکار این بازی بود و چیز دیگری ندیدم . نیمه دوم هم باهوش بازی کردیم و ناراحتم از گلی که آخر بازی خوردیم، چون خیلی بد بود.

هماهنگ کردن سایپا نیاز به زمان دارد

با بچه ها کار می‌ کنیم. تیم جوانی داریم و بیشتر بازیکنان از بیرون آمده‌اند و هماهنگ کردن آنها به زمان نیاز دارد. هر چه زمان می‌گذرد بازیکنان بیشتر هماهنگ می شوند. ذوب‌آهن را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف آنها را می‌ دانستیم. ضمن اینکه می‌ دانستیم چگونه از نقاط قوت خود استفاده کنیم. هر زمانی خواستیم به بازی سرعت دادیم و مستحق پیروزی بودیم. باید در هفته‌های آینده هم خوب بازی کنیم و آخر فصل جایگاه خوبی را کسب کنیم.

کل نیمکت ذوب آهن به داور معترض بود

من برای قلعه‌نویی احترام قائل هستم، اما کل نیمکت آنها معترض بود و من چنین چیزی تاکنون ندیده بودم. پنالتی که خورشیدی گرفت درست بود، چون بازیکن آنها با دست توپ را زد. از آنجا به بعد اعتراض‌ها شروع شد.

فقط به مربیان ذوب آهن گفتم چرا اینقدر سروصدا می کنید؟

من تنها در یک صحنه به نیمکت ذوب‌آهن گفتم که چرا اینقدر سر و صدا می ‌کنید؟ به نظر من 3 یا 4 نفر از نیمکت ذوب‌آهن باید اخراج می ‌شدند؛ حتی بازیکنان خارجی آنها هم معترض بودند! اما ما فوتبال بازی کردیم و مردانه جنگیدیم و پیروز شدیم. به نظر من تیم ما باید از داوری ناراضی باشد، چون بازیکن شماره 5 آنها تا دقیقه 3 چند بار بازیکنان ما را زد، اما کارتی نگرفت.

اگر صبرمان بیشتر باشد، داور بهتر کار می کند

به هر حال تصمیم گیرنده خورشیدی بود و اگر ما کمی صبرمان را بیشتر می‌کردیم گروه داوری بهتر از این می ‌توانست عمل کند. امروز فشار به داوری زیاد بود و فقط من 10 بار نیمکت خودم را آرام کردم و خواستم اجازده بدهند خورشیدی قضاوت خودش را انجام دهد. در مجموع تیم ما بهتر بازی کرد و مستحق برد بودیم و این پیروزی را به بازیکنان و کارکنان سایپا تبریک می ‌گویم.

حرف های علی کریمی برایم جالب نیست!

من نمی‌توانم درمورد مسائل مختلف حرف بزنم. نمی توانم بگویم کریمی چه می‌گوید، چون برای من چیز جالبی نیست. من دنبال آرامش هستم و می‌خواهم با آرامش تیمم موفق شود.

پرسپولیس قهرمان شده و شکی در آن نیست

در لیگ پرسپولیس قهرمان شده است و شکی در آن نیست، اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایط فرق می‌کند و اگر از حریفان شناخت کافی نداشته باشند به مشکل خواهند خورد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: دایی ، ذوب‌آهن
ارسال به دوستان
منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود