فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۸۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۳ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۶
کد ۵۸۱۹۶۹
انتشار: ۰۱:۵۳ - ۰۶-۱۰-۱۳۹۶

استاندار تهران: شهرداری در آماده‌باش کامل است

استاندار تهران: شهرداری در آماده‌باش کامل است

بعد از وقوع زلزله‌ای خفیف در ملارد، استاندار تهران با تاکید بر آماده‌باش صد درصدی نیروهای امدادی در سطح این استان، گفت: مردم آرامش خود را حفظ کنند.

محمدحسین مقیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به زلزله ٤.٢ ریشتری که در استان تهران احساس شد، گفت: شهروندان آرامش خود را حفظ کنند و به موارد ایمنی که در این موارد لازم است رعایت شود توجه داشته باشند و از شتابزدگی و حرکت خودروها در معابر خودداری کنند.

وی همچنین از آماده‌باش کلیه نیروهای امدادی و انتظامی و خدماتی تهران خبر داد.

استاندار تهران در همچنین به شهروندان تاکید کرد که مانند زلزله قبلی به شایعات مجازی توجهی نکنند و اخبار را از منابع رسمی و خبرگزاری‌ها پیگیری کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مقیمی
ارسال به دوستان
دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد، اطلاعی ندارم هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟