فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۷۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۶
کد ۵۷۴۲۸۸
انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۱-۰۹-۱۳۹۶

جهانگیری به بولیوی سفر می‌کند

جهانگیری به بولیوی سفر می‌کند

معاون اول رئیس جمهور صبح فردا پنچشنبه به منظور حضور در چهارمین مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) به بولیوی سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در جریان چهارمین نشست مجمع کشورهای صادر کننده گاز که در شهر سانتاکروز بولیوی برگزار می‌شود، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در حوزه‌های مختلف اقتصادی به ویژه حوزه انرژی گاز مطرح خواهد کرد.

 مجمع کشورهای صادر کننده گاز سازمانی تازه‌بنیان است که به منظور هماهنگی در تولید، صادرات و کنترل قیمت گاز طبیعی در سطح جهان در ۲۰۰۸ تأسیس شد.

کشورهای ایران، الجزایر، بولیوی، مصر، گینه استوایی، لیبی، نیجریه، قطر، روسیه، ترینیداد و توباگو، امارات و ونزوئلا که ۴۲ درصد از تولید و ۷۰ درصد از ذخایر گازی جهان را در اختیار دارند،در این سازمان عضویت دارند.

به گزارش ایسنا، سومین اجلاس کشورهای صادرکننده گاز دوم آذرماه سال ۹۴ در تهران برگزار شد.

برچسب ها: جهانگیری ، بولیوی
ارسال به دوستان
عراق: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه تجاوزی علیه کشورهای همسایه انجام شود تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟