فیلم بیشتر »»
کد ۵۵۵۲۰۶
انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۸-۰۵-۱۳۹۶

اس ام اس های عاشقانه و زیبا (79)

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻫﺮ ﭼﻪ ﻗﺪﺭ ﺑﺨﻨﺪﯼ ﻭ ﻫﺮ ﭼﻪ ﻗﺪﺭ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﯽ،

 ﺍﺯ ﻣﺤﺒﺖ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﻢ ﻧﻤﯽ ﺷﻮﺩ، ﭘﺲ ﺑﺨﻨﺪ ﻭ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺵ..

ﮐﺴﯽ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺧﺮﺩﻩ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ، ﭘﺲ ﺷﺎﺩﯼ ﺑﺨﺶ ﺑﺎﺵ...

 

__________________________________________

 

من از خودم در این دنیا هیچ چیز ندارم

جز غم عشق که آن هم مال توست

 

__________________________________________

 

تهش با اونی میمونی که کنارش امنیت داری و هی نباید مواظب باشی اینو نگم این کارو نکنم ناراحت میشه.قدر بدونید قبل از اینکه دیر بشه و یکی دیگه قدرشو بدونه

 

__________________________________________

 

خودت را برای نگه داشتن هیچ فردی در زندگیت

عوض نکن...

باید این را بپذیری

کسی که دلش به رفتن باشد

اگر پاهایش را هم قطع کنی با دستانش میرود!

تو "خودت باش "

آنکـه دلـش به مـاندن باشـد ، می‌ماند...!

 

__________________________________________

 

به خودت میگی بالاخره برگشت دیدی دوسم داره

 ولی حقیقت اینه تنها شده،

 چون یکی مثل خودش تنهاش گذاشته...

 

__________________________________________

 

یه دختر اگه عاشقت بشه

نه ماشین خوشحالش میکنه نه پول زیاد

یه‌ دختر وقتی عاشق میشه فقط و فقط

محبت زیاد میخاد شایدم تمام حواس مردشو

 

__________________________________________

 

هر ثانیه که می‌گذرد چیزی از تو را با

خود می‌برد، زمان یک غارتگر

غریب است و همه چیز را، بی‌اجازه با

خودش بی‌اجازه می‌برد، فقط یک ‌چیز

را «همیشه فراموش می‌کند»

حسِ دوست داشتن تو را...

 

__________________________________________

 

از میانِ تمام چیزهایی که دیده‌ام تنها تو

هستی که می‌خواهم به دیدن‌اش

ادامه دهم و از میانِ تمام چیزهاکه لمس

کرده‌ام"تنها تویی"که می‌خواهم به لمس

کردنش ادامه دهم، چه کنم عشق؟

 

__________________________________________

 

هوای تو که‌به سرم می‌زند چشمانم

دلتنگ، قدم‌هایم آهسته و

دستانم، به دنبال نوازشِ دستهایت

می‌گردد "نگاه کن" هوای تو که به

سرم می‌زند، هوای نبودت با

من چه‌ها که نمی‌کند

 

__________________________________________

 

معنی واقعی رابطه اونجاست که دو نفر

تو شرایطی قرار می‌گیرن که

نزدیک به "جدایی" هستنداما باز کنار

هم می‌مونن و این‌بار، خیلی قوی‌تر از

قبل عاشقِ هم می‌شن...

 

__________________________________________

 

از فرصتی‌که در عشق برایت پیش‌آمده

نهایت استفاده را بکن! باید از

دوری او رنج ببری و "دچار لذت شوی"

چون‌که ‌چنین‌پدیده‌هایی تا آخر عمرت

برایت «باقی خواهی ماند»

 

__________________________________________

 

دیوانه ‌ام یا شاید هم عاشق

که از فاصله‌ ها رنج میبرم

زخم می ‌خورم

اما بازهم در انتظار تو نشسته‌ ام

تو در تشویش انتظارهای من

چقدر زیبا شده‌ای...!
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
هیتلر برای سر این زن ۲ میلیون دلار جایزه گذاشته بود شهرهای مرموز جاده ابریشم پس از ۱۰۰۰ سال /کلان‌شهرهایی در ارتفاعی باورنکردنی ۷۲۰۰ پایی روزه‌داری آمریکایی‌ها برای استقلال از بریتانیا افسانه سحرخیزی به سبک بیل گیتس؛ راز موفقیت ۵ صبح بیدار شدن نیست! چگونه ممکن است بیابان‌ها در کنار اقیانوس‌ها تشکیل شوند؟ از کلئوپاترا تا خرم‌سلطان؛ ۱۰ ازدواج جنجالی که تاریخ اروپا را زیر و زبر کرد چرا جوراب فوتبالیست‌ها سوراخ است؟ هشدار یک متخصص به والدین: گاهی رفتارهای طبیعی سنین رشد، به اشتباه برچسب اختلال می‌خورند قیمه نجفی اصل ؛ نذری عرب‌ها در جنوب + دستور تهیه برای ۱۰۰ نفر نان سنگک از کجا آمده؟ رومیان باستان چگونه کولوسئوم را در گرمای طاقت‌فرسا خنک نگه می‌داشتند؟ چرا ایرانیان در کربلا همراه امام حسین نبودند؟ اگر «ساعت هوشمند» را به یک «موز» ببندیم چه می‌شود؟ جنگ‌افزارهایی از جنس آتش و نابودی؛ قدرت فراتر از تصور سلاح‌های اساطیری چه عواملی باعث افسردگی می‌شود؛ ۶ مورد از عوامل افسردگی