فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۵۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۶
کد ۵۵۴۴۰۹
انتشار: ۱۸:۵۵ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۶

رونالدو محروم شد

رونالدو محروم شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید را با محرومیت سنگین مواجه کرد.

به گزارش ایرنا، رونالدو که بامداد دوشنبه نقش مهمی در پیروزی سه بر یک تیمش مقابل بارسلونا در دور رفت سوپرجام اسپانیا داشت، در دقیقه 80 و پس از اخراج شدن از میدان، داور این دیدار را هل داد.

در حالی که باشگاه رئال مادرید برای بخشش کارت زرد دوم این بازیکن نامدار فرجام خواهی داده است، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا عصر روز دوشنبه اعلام کرد که رونالدو چهار جلسه محروم شده است.

با این اوصاف وی علاوه بر اینکه دیدار برگشت مقابل بارسلونا که چهارشنبه شب برگزار می شود را از دست داد، نمی تواند رئال مادرید را در چهار دیدار ابتدایی فصل جدید لالیگا همراهی کند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: رونالدو ، محرومیت
ارسال به دوستان
ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن روبیو: هیچ عوارضی در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد خانیکی: پایان بد جنگ‌ها، خسارت بارتر از جنگ هستند بوشهر/ خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در دیلم