فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۱۷۹۰
انتشار: ۲۱:۴۱ - ۰۹-۰۳-۱۳۹۶

کشف یک تن گوشت غیر بهداشتی در قائم‌شهر

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان قائم شهر، گفت: مقدار تقریبی یک تن گوشت گاو بدلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و ذبح در خارج از کشتارگاه توسط دامپزشکی قائم شهر ضبط شد.

مصطفی باقرزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: حدود یک تن گوشت گاو در خارج از کشتارگاه در ذبح شهرستان قائم شهر شده بود که برای پیشگیری از بیماری‌های مختلف و انتقال آن به انسان دامپزشکی مانع این اقدام شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه تب کنگو که عامل آن نوعی ویروس است و از طریق گزش انتقال پیدا می‌کند و البته این بیماری در استان مازندران شیوع ندارد چون افزایش گرمای هوا عامل بیماری را زیاد می‌کند و در حال حاضر در این استان دما مساعد برای گسترش این بیماری نیست اما باید برای پیشگیری آن از هر عامل غیربهداشتی جلوگیری کرد.

باقرزاده، تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل گرم را در این روزها در پیش داریم و این گرما عامل ایجاد بسیاری از بیماری‌های مختلف است بنابراین باید خرید گوشت از مراکز با مجوز وزارت بهداشت انجام شود.
برچسب ها: قائم شهر
ارسال به دوستان
تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد