فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۳۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۱۹-۰۱-۱۳۹۶
کد ۵۳۳۴۸۹
انتشار: ۱۷:۰۳ - ۱۹-۰۱-۱۳۹۶

"اعتماد عمومی" مهم‌ترین سرمایه بانک شهر است

شهردار تبریز "اعتماد عمومی "را  مهم‌ترین سرمایه بانک شهر عنوان کرد  و گفت: بانک شهر، باوجود گذشت تنها چند سال از تاسیس آن، به یک مجموعه پشتیبان و موثر در هدایت برنامه‌های کلان شهرها تبدیل شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، صادق نجفی  با اشاره به راه‌اندازی و فراگیرسازی «تبریزکارت» برای استفاده مشترک در ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی شهر تبریز  اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش مدیران و کارکنان؛ سرمایه بانک شهر از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: مهم‌تر از این سرمایه پولی، سرمایه اعتماد عمومی و مشارکتی شهروندان است که در کنار خلاقیت‌ها و تلاش‌‌های بی‌وقفه، این بانک را به یک مجموعه هدایتگر در پیش‌برد برنامه‌های توسعه شهری تبدیل کرده‌است.

نجفی بیان کرد: قطعا پیشرفت  بیش از پیش این بانک، باعث رونق و توسعه بیشتر شهرهای مختلف کشور خواهد شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟