فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۲۵۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۲۵۲۹
انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۱-۱۰-۱۳۹۵

نماینده مجلس: حذف یارانه دهک‌های پردرآمد

نماینده مجلس: حذف یارانه دهک‌های پردرآمد
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:حذف یارانه دهک های پردرآمد، به عنوان یک تکلیف قانونی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهرداد بائوج لاهوتی در خصوص حذف یارانه دهک های بالا عنوان کرد: در بودجه سال 95 قرار بر این شد تا اشخاصی که ماهانه درآمدی بالغ بر 30 میلیون تومان کسب می کنند از دریافت یارانه کنار گذاشته شوند اما پس از مدتی، اقدامات دولت خلاف این ادعا را به اثبات رساند.

وی در ادامه حذف دریافت یارانه دهک های پردرآمد را اقدام مثبتی برای شفافیت اقتصادی تلقی کرد و گفت: در شرایطی که بدهی های دولت بسیار بالا بوده و همواره بخشی از آن ها را در قالب اسناد خزانه پرداخت می کند؛ با حذف یارانه افراد پردرآمد رقمی قریب به 15 هزار میلیارد تومان پس انداز می شود و دولت از این سرمایه می تواند برای تسویه بدهی های خود استفاده کند.

بائوج لاهوتی در پایان از حذف یارانه دهک های پردرآمد، به عنوان یک تکلیف قانونی یاد کرد و افزود: تحقق این امر گام مثبتی برای بهبود وضعیت اقتصادی به شمار می رود؛ علاوه بر این در بودجه سال آتی نیز سعی در جلوگیری از بروز این وقایع داریم و به همین منظور موضوع یارانه ها توسط اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 96 در حال بررسی است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار:
ناشناس
-
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
5
تا الان که فقط یارانه کارمندان قطع شده . خیلی جالبه مبلغ فیش را نگاه می کنند ومبنا قرار می دهند پرداختی را مبنا قرار نی دهند بلکه مالیات و تامین اجتماعی می گیرند بعد همون رقم را مبنا قرار داده و فقط و فقط اطلاعات کارمندان دارند و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
5
آقای لاهوتی بهتره برن ببینند ما به تفاوتی که دولت از قبل افزایش سرسام آور قیمت خدمات عمومی مثل فروش برق و گاز و آب و تلفن ثابت و همراه و انواع و اقسام پول هایی که از مردم میگیرن با مبلغی که ماهیانه میدن دست مردم داره کجا هزینه میشه! مگر نه این که طبق همین قانون هدفمندی باید همزمان با افزایش قیمت خدمات یارانه پرداختی به مردم هم بیشتر میشد؟ پس کجاست؟! هر ماه و به هر شکلی یک بند به قبوض اضافه میکنید و از مردم پول بیشتری برای همون خدمات داغون قبلی میگیرید، آیا این انصافه؟ این قانونیه؟!
ناشناس
United States of America
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
4
نه جناب یارانه خیلی از کارمندهای دولت حذف شده است جنابعالی لابد هنوز یارانه دریافت می کنید
ناشناس
Netherlands (Kingdom of the)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
6
من کارمند دون پایه دولت با همسر خانه دار یارانم بیش از یک ساله که قطع شده و علتشم تو سایت داشتن خانه اعلام شده. اگه این ملاک بشه که 80 درصد جامعه نباید یارانمه بگیرن. خونه کلنگی من و قطع یارانه؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
0
2
کجای کار هستید؟ یارانه بازنشسته تامین اجتماعی را هم یک سال است قطع کرده اند!
دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر