فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۰۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۱-۰۹-۱۳۹۵
کد ۵۱۰۵۲۷
انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۱-۰۹-۱۳۹۵

قرارگاه مین‌زدایی جنوب غرب به ماموریت خود پایان داد

فرمانده قرارگاه مین زدایی نیروی زمینی ارتش از پایان ماموریت این قرارگاه در جنوب‌غرب کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ دوم میسر ارجمندی فرمانده قرارگاه مین زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: با تلاش‌ یگان‌های مهندسی نیروی زمینی عملیات پاکسازی در مناطق عمومی کوشک و طلاییه خوزستان به پایان رسید و در مهر ماه سال آینده این مناطق تحویل مراجع ذیربط داده شد. با پاکسازی این مناطق به غیر از مناطق محدودی که دچار آب‌گرفتگی شده‌اند ، ماموریت قرارگاه مین زدایی در جنوب‌غرب کشور به اتمام رسید.

وی افزود: سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان جهت پاکسازی به این قرارگاه واگذار شده بود که مناطق آلوده به مین کرمانشاه در سال 91، ایلام در سال 92 و استان خوزستان در سال جاری پایان یافت.

امیر ارجمندی در پایان خاطر نشان کرد: این قرارگاه آمادگی لازم را دارد تا بنا به تصمیم سلسله مراتب فرماندهی کار پاکسازی در دیگر مناطق آلوده به مین را انجام دهد.
ارسال به دوستان
تکذیب خبر مسدود شدن ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور امیدواری سازمان سینمایی برای اکران بازی احتمالی ایران در جام جهانی برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین/ یک کشته و ۱۳ زخمی مجید جلالی: همچنان شانس صعود به مرحله بعد را داریم علم الهدی: باید نقاط ضعف دشمن را برجسته کنیم سومین پیروزی هندبال ساحلی ایران در قهرمانی جهان "آنچه هنوز در مورد توافق با ایران به شما گفته نشده است" اسکان زائران مراسم تشییع در بیش از 1000 مدرسه تهران چمران خواستار بررسی راهکارهای حمایتی برای کسب‌وکارهای آسیب‌دیده شد سگ آبی روسی که خیلی کند است! (+تصاویر) مهلت ۸۷ روزه برای ثبت‌نام معافیت سربازی فرزندآوری بزرگ‌ترین عملیات ترافیکی تاریخ پلیس راهور برای وداع با رهبر شهید شیخ نعیم قاسم: «توافق چارچوب» بین لبنان و اسرائیل باطل و بی‌اعتبار است هشدار هواشناسی تهران برای وزش باد شدید و گرد و خاک از گاز خنده تا بیماری روانی؛ سرنوشت تلخ دندانپزشکی که پزشکی را متحول کرد