فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۴۳۳۸
انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۸-۰۸-۱۳۹۵

وضعیت پناهندگان ایرانی در استرالیا مناسب نیست

 
دبیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: شرایط پناهجویان ایرانی در استرالیا شرایط مناسبی نیست.
 
سیدجواد قوام شهیدی در بازدید از غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات ضمن اشاره به این که شرایط پناهجویان ایرانی در استرالیا شرایط مناسبی نیست، اظهار کرد: این مساله بارها به دولت استرالیا و وزارت خارجه استرالیا تذکر داده شده است. در حال حاضر مذاکراتی در حال جریان است تا به بهترین وجه لطمات به قشری که از اقدام به عمل آمده آسیب دیده‌اند حل شود و بتوانیم با مذاکره راه‌حلی برایش پیدا کنیم.
 
وی در پایان در مورد آمار پناهجویان ایرانی خارج از کشور، خاطرنشان کرد: این آمار بستگی به این دارد که چه مقدار از این پناهجویان نسبت به ثبت‌نام خود و اعلام خروج‌شان از کشور آمار بدهند. نتیجتا آمار دقیقی در دست ما نیست زیرا این‌ها خوداظهاری نمی‌کنند و به همین دلیل عملا در آمار هم نمی‌آیند، قاعدتا آمار دقیقی وجود ندارد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: پناهندگان ، استرالیا
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: دستور برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟