فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۲۰۶۳
انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۵
عذرخواهی سرمربی تیم ملی جوانان از مردم

پیروانی: مقصر اصلی این شکست من بودم!

عصر ایران
از مربیان پایه تیم ها، فدراسیون فوتبال و همه ارکانش و هم چنین همکارانم در این تیم تشکر می کنم. مسبب اصلی این شکست من بودم و کسی را در این باخت مقصر نمی دانم. یک خدا قوت و خسته نباشید هم به بازیکنانم می گویم که 21 ماه در اردو بودند. خوب و منظم و در نهایت هم به جام جهانی صعود کردیم.

تیم ملی جوانان با شکست 6-5 در برابر عربستان از صعود به دیدار پایانی شانزدهمین دوره جام ملت  های جوانان آسیا بازماند اما در سال 2017 یکی از چهار نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی زیر 20 سال خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان بعد از این بازی گفت: از مردم شریف ایران عذرخواهی می کنم که نتوانستم شادی صعود به جام جهانی را با حضور در بازی نهایی تکمیل کنم. بچه ها تلاش کردند و با همه وجود بازی کردند اما متاسفانه نتوانستیم برنده این بازی باشیم. مسئول این باخت فقط من هستم. هر چند پنالتی که در ابتدای بازی برای عربستان گرفته شود و به نوعی شیرازه تیم ما را از هم پاشید پنالتی نبود. دو اخطاره شدن مدافع اصلی تیم و مصدومیت دو هافبک تدافعی که که البته یکی از آنها بازی کرد موجب بهم ریختگی در خط دفاع شد. تعجبم که چرا بازی را در ساعت 16:15 برگزار کرده بودند آنهم در زمینی که آبیاری شده بود. بچه ها هر وقت گل خوردند به بازی برگشتند. البته گل مساوی را هم می توانستیم به ثمر برسانیم که توپ به تیر دروازه خورد. ضمن اینکه در دقایق وقت اضافه به دلیل اخراج یکی از بازیکنان و مصدومیت رضا کرملا چعب 9 نفره بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: پیش از این بازی به همراه ژاپن صاحب بهترین خط دفاعی بودیم. اینکه چرا به یکباره ساختار دفاعی تیم بهم ریخت باید بررسی شود. سعی و تلاشم بر این بود که ایران را فینالیست کنم اما ظاهر دانش من کافی نبود! فوتبال امروز به من نشان داد که باید بیشتر سعی و تلاش داشته باشم. باز هم تکرار می کنم. از ملت شریف ایران عذرخواهی می کنم. می دانم مردم منتظر حضور ایران در بازی پایانی بودند. امیدوارم که با ترمیم و بررسی مشکلات سال آینده اتفاقات خوبی را در بازی های جام جهانی رقم بزنیم. چون مردم ما لایق بهترین ها هستند.

امیر حسین پیروانی در پایان گفت: از مربیان پایه تیم ها، فدراسیون فوتبال و همه ارکانش و هم چنین همکارانم در این تیم تشکر می کنم. مسبب اصلی این شکست من بودم و کسی را در این باخت مقصر نمی دانم. یک خدا قوت و خسته نباشید هم به بازیکنانم می گویم که 21 ماه در اردو بودند. خوب و منظم و در نهایت هم به جام جهانی صعود کردیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تیم ملی جوانان
ارسال به دوستان
یک نام، دو دنیای متفاوت؛ تفاوت های شگفت انگیز فیل آفریقایی و آسیایی که نمی دانستید! (+اینفوگرافیک) عدد ۳ دست از سر تیم ملی فوتبال ایران برنداشت؛ حتی در آخرین ثانیه افت رتبه تمام دانشگاه‌های ایرانی در کیو اس ۲۰۲۷؛ پیشروی عربستان و امارات (+جدول) Le MANSORY؛ یکی از متفاوت ترین پروژه های منصوری (+تصاویر) مغز مصنوعی ساختیم /یک موفقیت بزرگ علمی برای ایران حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک)