فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۱۲۳۲
انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۳-۰۸-۱۳۹۵

60 درصد اینترنت تهران روز گذشته از مدار خارج شد

 معاون وزیر ارتباطات گفت: روز گذشته در مدت زمانی حدود ۲۵ دقیقه ۶۰ درصد اینترنت تهران از مدار خارج شد.

به گزارش تسنیم، محمدجواد آذری جهرمی در همایش پدافند غیرعامل با بیان اینکه مشکل فنی در برخی قسمت‌های شبکه زیرساخت عامل بروز اختلالاتی در اینترنت تهران بود، اظهار کرد: روز گذشته اشکالی در شبکه به وجود آمد که حدود 60 درصد ظرفیت اینترنتدر تهران از مدار خارج شد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: این اتفاق در بخش پاور یکی از شبکه‌ها رخ داده و مرکز انقلاب را از دسترس خارج کرد.

او افزود: با این حال اختلالی در شبکه دسترسی استان های دیگر به وجود نیامد اما اگر چنین اتفاقی در سال گذشته رخ می‌داد شاید 90 درصد ارتباطات کشور از دست می‌رفت.

وی خاطر نشان کرد: این اختلالات در مدت زمانی حدود 25 دقیقه برطرف شد و شبکه به پایداری لازم رسید.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: اینترنت ، مدار ، تهران
ارسال به دوستان
ایران، سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیلی رواق کشوردوست به دلیل حفظ حرمت مکانی که به نام رهبر شهید انقلاب بود... از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم مشمولان متولد سال ۸۷ برای شرکت در پیاده روی اربعین نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند چرا تانک‌های روسی کوچک‌تر هستند؟ /راز پنهان پشت ظاهری متفاوت ترامپ برای پول‌درآوردن رئیس جمهور شد بانک‌ها زیر آتش هکرها / فیلترینگ چگونه شبکه بانکی را آسیب‌پذیر کرد؟ اسپیس‌ایکس خط لوله گاز می‌سازد!  وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟