فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۵
کد ۵۰۰۲۵۳
انتشار: ۲۰:۳۹ - ۲۷-۰۷-۱۳۹۵

استقبال سخنگوی وزارت امور خارجه از آتش بس در یمن

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با استقبال از اعلام آتش بس در یمن، ابراز امیدواری کرد همه طرفهای درگیر به ویژه ائتلاف به رهبری ریاض این آتش بس را محترم بشمرند.

به گزارش فارس، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه کشورمان ضمن استقبال از بیانیه نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در امور یمن  پیرامون برقراری آتش بس ٧٢ ساعته در این کشور، ابراز امیدواری کرد همه طرفهای درگیر بویژه ائتلاف به رهبری عربستان این آتش بس را محترم شمرده و اجازه دهند کمکهای انسانی با سرعت هر چه تمام تر و بدون هیچ مانعی در اختیار مردم مظلوم  یمن  و آسیب دیدگان جنگ از جمله مجروحان جنایت اخیر در صنعا قرار گیرد.

بهرام قاسمی ضمن بسیار فاجعه آمیز و اسفبار خواندن شرایط انسانی در یمن، بر ضرورت تلاش  تمامی طرف ها برای تداوم آتش بس و پایان این جنگ بی حاصل  تاکید کرد.
برچسب ها: بهرام قاسمی ، یمن
ارسال به دوستان
فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان