فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۸۵۷۴
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۸-۰۷-۱۳۹۵

عارف: تاکنون فقط از دانشگاه حقوق گرفته‌ام

عصر ایران
در مورد بنده هر وقت بخواهند می‌توانند از دانشگاه استعلام کنند؛ چرا که در این مدت 37-38 سال تنها از دانشگاه حقوق گرفته‌ام.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: طی 38 سال گذشته تنها از دانشگاه حقوق گرفته‌ام.

محمدرضا عارف در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب با اشاره به این که اخیرا گفته شده بود که اصلاح طلبان فیش‌های حقوقی خود را منتشر کنند اظهار کرد: نمی‌دانم بحثی که مطرح شده تا چه اندازه ضرورت دارد اما لازم است هر کسی به قانون تمکین کند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: وقتی هنوز حقوق 700 تا 800 هزار تومانی وجود دارد، دریافت حقوق‌های بالا هیچ توجیهی ندارد.

وی همچنین اظهار کرد: در مورد بنده هر وقت بخواهند می‌توانند از دانشگاه استعلام کنند؛ چرا که در این مدت 37-38  سال تنها از دانشگاه حقوق  گرفته‌ام.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: محمدرضا عارف ، حقوق
ارسال به دوستان
ایران، سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیلی رواق کشوردوست به دلیل حفظ حرمت مکانی که به نام رهبر شهید انقلاب بود... از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم مشمولان متولد سال ۸۷ برای شرکت در پیاده روی اربعین نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند چرا تانک‌های روسی کوچک‌تر هستند؟ /راز پنهان پشت ظاهری متفاوت ترامپ برای پول‌درآوردن رئیس جمهور شد بانک‌ها زیر آتش هکرها / فیلترینگ چگونه شبکه بانکی را آسیب‌پذیر کرد؟ اسپیس‌ایکس خط لوله گاز می‌سازد!  وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟