فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۷ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۵
کد ۴۹۸۳۳۷
انتشار: ۰۷:۲۷ - ۱۷-۰۷-۱۳۹۵

دلیل فوت مادر جوان پس از سزارین

روزنامه ایران نوشت: اول مرداد امسال زن 23 ساله‌ای به نام خدیجه بدون هیچ مشکل و بیماری برای زایمان به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال یافت.

ساعاتی بعد نیز نوزاد پسر در سلامت کامل به دنیا آمد و مادر جوان هم به بخش انتقال یافت، اما ساعاتی پس از عمل این زن دچار درد شدید در ناحیه کمر شد و به دنبال وخامت حالش به بخش مراقبت‌های ویژه انتقال یافت.

سرانجام این زن پس از انتقال به دو بیمارستان دیگر در ساعات پایانی شب جان باخت. با شکایت همسر زن جوان، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و همزمان بررسی این پرونده در دادسرای نظام پزشکی و شعبه بازرسی وزارت بهداشت انجام شد. با گذشت حدود 2 ماه و نیم از این اتفاق تلخ، پزشکی قانونی استان تهران علت مرگ را عارضه قلبی پس از جراحی اعلام کرد.

حالا با این نتیجه باید منتظر ماند تا مقصر این قصور پزشکی مشخص شود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سزارین ، مادر
ارسال به دوستان
از جنرال موتورز تا فورد؛ برندهایی که خودروهای نظامی را برای ارتش آمریکا ساختند(+عکس) حمله سایبری به زیرساخت‌های بانکی کشور تایید شد دلاور دوستانیان کارگردان مستند درگذشت درخشش هاکی‌بازان ایرانی در روسیه؛ کسب دو مدال نقره جام تات‌نفت شکست تیم ملی هندبال ساحلی ایران در نخستین دیدار جهانی تصمیم جدید وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تیم ملی ایران ترامپ: در تلاش هستیم که با ایران به توافقی منصفانه دست پیدا کنیم/ اوضاع خیلی خوب پیش می‌رود گروسی: ایده‌ای درباره محل احتمالی مواد غنی سازی شده داریم/ اولویت اصلی، تأیید محل اورانیوم با غنای بالا است ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! تجارت سیاه جسد؛ چرا اشراف اروپایی مومیایی های مصر را می خوردند؟ / مهمانی های مومیایی گشایی چگونه برگزار می شدند درگذشت آذر عظیما؛ بانوی پیشکسوت آواز ایران بررسی اصلاح شیوه قیمت‌گذاری خودرو در وزارت صمت نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از لبنان ندارد امیر پوردستان: مصلحت ایجاب کند، با عملیات‌ پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم پزشکیان پاکستان را ترک کرد