فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۹۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۱-۰۶-۱۳۹۵
کد ۴۹۳۰۵۶
انتشار: ۱۰:۵۶ - ۲۱-۰۶-۱۳۹۵

100 نوازنده بی‌‌رهبر/ سرنوشت ارکسترهای بزرگ ایران چه می شود؟ (+فیلم)

عصر ایران
بیش از دو سال گذشت تا وعده رئیس جمهور دولت یازدهم تحقق یافت. چند ماهی ادامه داشت و دوباره گویا نقطه سرخط. هر دو رهبر ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی، از سمت خود کناره‌گیری کردند.
عصر ایران - ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی به عنوان بخشی از نماد فرهنگی ایران، طی یک دهه گذشته با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند. چند بار تعطیل شدند و رهبران‌شان تغییر کردند، اما هرگز مشکلاتشان حل نشد.

طی چند روز گذشته، فرهاد فخرالدینی از رهبری ارکستر ملی کناره‌گیری کرد و پیش از آن هم علی رهبری، رهبری ارکستر سمفونیک را رها کرد. هر دو ارکستر وضعیت مناسبی ندارند. 

عصر ایران دراین‌باره فیلم گزارشی آماده کرده و روند مشکلات هر دو ارکستر را بررسی کرده‌است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
ایران، سومین تیم برتر آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ تعطیلی رواق کشوردوست به دلیل حفظ حرمت مکانی که به نام رهبر شهید انقلاب بود... از ورود خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث در ایام اربعین جلوگیری شود شانس موفقیت مذاکرات پیش‌رو را بالا می‌دانم مشمولان متولد سال ۸۷ برای شرکت در پیاده روی اربعین نیاز به دریافت مجوز خروج از کشور ندارند چرا تانک‌های روسی کوچک‌تر هستند؟ /راز پنهان پشت ظاهری متفاوت ترامپ برای پول‌درآوردن رئیس جمهور شد بانک‌ها زیر آتش هکرها / فیلترینگ چگونه شبکه بانکی را آسیب‌پذیر کرد؟ اسپیس‌ایکس خط لوله گاز می‌سازد!  وداع تلخ با جام جهانی/ جام مِی و خونِ دل هر یک به کسی دادند!/ 10 واقعیت را نادیده نگیریم چرایی استقبال و کوچ کاربران از پیام‌رسان‌های داخلی سه زمین‌لرزه بزرگ اخیر در آمریکا، ژاپن و ونزوئلا بی‌ارتباط به هم بودند پلیس با خودروی جدید به خیابان آمد (+عکس) تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟