فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۷۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۵
کد ۴۷۲۵۲۳
انتشار: ۱۷:۵۰ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۵

نامه خداحافظی مدیر سابق شبکه سه

در پی بازگشت مجدد علی اصغر پورمحمدی به مدیریت شبکه سه سیما، مدیر سابق این شبکه در نامه‌ای از همکاران خود خداحافظی کرد.

در متن نامه غلامرضا میرحسینی که در فضای مجازی منتشر شده و به تایید روابط عمومی شبکه سه هم رسیده، آمده است:

«بسمه تعالی

خواهران، برادران، همکاران ارزشمند و بی‌ادعا و مدیران صبور و پرتلاش شبکه سه سیما

بیش از یک سال است که با عنایت حضرت حق؛ توفیق خدمت به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ شبکه سه سیما نصیبم شد و بابت این لطف خدای مهربانم را شاکرم.

سال سختی گذشت، بسیار سخت ... از سویی همزمانی تغییرات ساختاری الگوی نیروی انسانی و تغییر رویکرد شبکه و نیز بدهی‌های نسبتا زیاد، محدودیت‌های فراوان و عدم امکان هزینه‌گرد مطابق با سلیقه و خواستگاه مخاطبان محترم شبکه، از سوی دیگر حضور پرقدرت رسانه‌های رقیب و به‌ویژه فضای مجازی و همچنین توقعات و انتظارات بسیار بالا کار کردن را بسیار سخت می‌کرد و دشوار، خصوصا آنکه امکانات هم به هیچ وجه متناسب با شرایط نبود و شاید بروز مشکلات جدید و حاد طبیعی جلوه می‌کرد اما با توکل به خدای قادر متعال و تکیه بر توان و انگیزه بالا، همدلی و رفاقت شما همکاران فداکار و مدیران لایق صبور و وفادار، یا علی گفتیم و کار شروع شد ... .

اکنون پس از گذشت این دوران سخت به لطف و عنایات بی‌دریغ خداوند یکتا کار و تلاش شما مهربانان شبکه سه سیما همچنان بر تارک سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد در حالی که بسیاری از موانع و مشکلات را پشت سر گذاشته و آینده روشن‌تری در پیش روی دارد.

علیرغم کارهای ارزشمند زیادی که توسط شما انجام شده هنوز کارهای ناتمام بسیاری باقی مانده که امید است با فضل الهی به ثمر بنشیند.

اکنون که ادامه همکاری و خدمتگذاری عملا میسر نیست و توفیق حضور در کنار شما خوبان از من سلب گردیده، دست تک تک شما یاران صمیمی را می‌بوسم و از همه حلالیت می‌طلبم. خدای را گواه می‌گیرم که همه تلاش خود را برای انجام وظیفه و مأموریت‌های محوله به کار بستم و از تمام توان و آبرو و اعتبارم استفاده کردم. در این مسیر حتا تعدادی از شما بزرگواران از من رنجیده خاطر شده‌اید. بدانید همه و همه صرفا برای استاندارد کردن فرآیندها، نظم و اعتباربخشی به مجموعه فعالیت‌ها، تقویت انگیزه نیروهای فعال‌تر و دلسوزتر و ارزش‌گذاری به کار و تلاش بیشتر و موثرتر بوده است و بابت این رنجش احتمالی عذرمی‌خواهم و امیدوارم از من درگذرید.

از همه شما مدیران محترم که از جمله برادران عزیزم هستید و اعتبار و اقتدار فعلی شبکه مرهون زحمات شبانه‌روزی و مخلصانه شما می‌باشد تشکر و قدردانی می‌کنم و از اینکه نتوانستم بسیاری از انتظارات به حق شما خوبان و سایر همکاران گرانقدرم را اجابت کنم صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و از خداوند مهربانم برای شما اجر، عزت و سربلندی آرزومندم.

در خاتمه مجددا بابت بضاعت و توان اندکم در پاسخگویی به نیازهای مختلف مخاطبین بی‌نظیر و بزرگوار شبکه سه سیما و همه همکاران محترم پوزش می‌طلبم و از صبوری همدلی و گذشت شما صمیمانه تشکر می‌کنم.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: شبکه سه
ارسال به دوستان
منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود