فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۹۴۴۸
انتشار: ۲۱:۱۸ - ۳۱-۰۲-۱۳۹۵

پیروز ارجمند و علی رهبری همکار شدند

 ارکستر فیلهارمونیک پارسی در حالی به رهبری "علی رهبری" اعلام موجودیت کرد که "پیروز ارجمند" مدیر اجرایی این ارکستر است.

به گزارش ایسنا، ارکستر تمام‌وقت غیردولتی فیلهارمونیک پارسی توسط چند فعال عرصه موسیقی با حمایت بخش خصوصی در ایران پایه‌گذاری شد.

این ارکستر به صورت مستقل اداره می‌شود و به‌زودی برنامه‌هایش را اعلام خواهد کرد.

گفته می‌شود که حسین علیزاده (نوازنده و آهنگساز پیشکسوت موسیقی ایرانی) رییس افتخاری این ارکستر است و هنرمندانی چون باربد بیات و میلاد عمرانلو نیز با این ارکستر همکاری می‌کنند.

امیر باورچی نیز کنسرت مایستر این ارکستر خواهد بود.

علی رهبری، مدیر هنری سابق ارکستر سمفونیک تهران است که چندی پیش با دلخوری این ارکستر را ترک کرد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران