فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۱۴۶۰
انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۲-۱۰-۱۳۹۴

پلمپ ۳ مرکز درمانی در تهران

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران از پلمپ ۳ مرکز درمانی در تهران به علت تخلف از شیوه‌های استاندارد امحای پسماند خبر داد.

محمدحسین بازگیر در گفت‌و‌گو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت مراکز درمانی که برای امحا زباله و پساب خود دچار مشکل هستند، گفت: ما در گذشته ۲۰ مرکز متخلف را به مراجع قضایی معرفی کردیم که برای برخی از آن‌ها حکم قضایی صادر شد و برخی نیز مشکل خود را حل کردند و یا برنامه زمانبندی برای رفع مشکل خود ارائه دادند. در روزهای اخیر نیز مجددا ۵ واحد متخلف جدید را به دستگاه قضایی معرفی کردیم.

وی ادامه داد: از میان ۲۰ مرکز درمانی که به مراجع قضایی معرفی شده بودند؛ ۳ واحد پلمپ شدند و برای مدیران ۳ مرکز نیز محکومیت‌هایی صادر شد.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با اشاره به اینکه ۷ هزار واحد درمانی در شهر تهران وجود دارد، افزود: امحا پسماند و پساب این مراکز، مساله بسیار مهمی است، بنابراین در حال انجام توافقی سه جانبه میان محیط زیست، وزارت بهدشت و شهرداری تهران برای برنامه ریزی جامع در مورد این مساله هستیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: مرکز درمانی ، پسماند
ارسال به دوستان
انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱-۱ مصر/رامین بازی را مساوی کرد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد