فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۳۹۶۵۴
انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۲-۱۰-۱۳۹۴

فوت 2 تن در بوشهر براثر آنفلوانزا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با شیوع بیماری آنفلوآنزا تاکنون دو نفر در بیمارستان های شهرهای کنگان و بوشهر جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا رئیسی درگفت وگو با افزود: تا کنون 50 نفر در استان بوشهر با نشانه های بالینی آنفلوانزا مراجعه کرده اند که از این شمار آزمایش 16 نفر در زمینه آنفلوانزای H1N1 مثبت بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به پایان فصل پائیز موج بیماری آنفلوانزا کاهش می یابد و موج دوم آن در اواخر زمستان آغاز می شود.

رئیسی اظهارکرد: هرچند شدت این بیماری در حال کاهش است ولی مردم باید با رعایت اصول بهداشتی و توجه به بهداشت فردی برای پیشگیری از بیماری اقدام های لازم را انجام دهند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: بوشهر ، آنفلوانزا
ارسال به دوستان
تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان وضعیت بحرانی چادرملو پیش از تقابل با گل‌گهر؛ تمرین با ۹ بازیکن
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟