فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۳۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۹-۰۹-۱۳۹۴
کد ۴۳۷۱۶۰
انتشار: ۱۳:۳۹ - ۱۹-۰۹-۱۳۹۴

رهبر کره شمالي: بمب هيدروژني داریم


رهبر کره شمالي اعلام کرد: کشورش به قدرت بزرگ هسته اي تبديل شده که آماده است با اعتماد به نفس، به منظور دفاع از حاکميت ملي خود از بمب اتمي و هيدروژني استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری شین هوا؛ کیم جونگ اون علام کرد؛ هدف از در اختیار داشتن این سلاح های هسته ای، دفاع از حاکمیت و عزت ملی کره شمالی است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: کره شمالی ، بمب
ارسال به دوستان
صادرات صنایع دفاعی و هوافضایی ترکیه به 6.7 میلیارد دلار رسید سقوط طلا به زیر ۴۰۰۰ دلار؛ پایین‌ترین سطح از آبان ۱۴۰۴ نجات یک قلاده شغال گرفتار در استخر نفتی در امیدیه ادعاهای جدید نتانیاهو: کار اسرائیل در لبنان تمام نشده است/ به ایران اجازه هسته ای شدن نمی دهم آمریکا فعالیت سفارت خود در کویت را از سر گرفت هشدار تازه اروپا به ایرلاین‌ها؛ از آسمان ایران و لبنان دوری کنید وقتی VPN محترم می شود! آغاز فاز جدید تغییر کتاب‌های ابتدایی پارکوهی هارطونیان، کتاب‌شناس درگذشت حماس: آماده واگذاری کامل حکمرانی غزه به «کمیته ملی» هستیم زیدآبادی: این صلح از جنس نزاع قدرت نبود! ابراهیم رضایی: تنگه هرمز را با مذاکره فتح نکردیم که با مذاکره واگذار کنیم وزیر نفت: بر مبنای تفاهم‌های تحریمی با طرف آمریکایی، مسیر خود را ادامه می‌دهیم قالیباف در دیدار با رئیس مجلس ترکیه: هیمنه پوشالی آمریکا در جنگ اخیر فرو ریخت راه‌اندازی کلاس‌های جبرانی تابستانی برای دانش‌آموزان/ آموزش رایگان به نیازمندان